ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

حمایت‌های بانک پاسارگاد از واحدهای تولیدی افزایش می‌یابد:

0
بانک پاسارگاد، با حمایت از تولیدکنندگان، در راستای تحقق رونق تولیدات کشور و خودکفایی صنعت، اعطای تسهیلات ارزان قیمت را افزایش می‌دهد.
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌پاسارگاد، در راستای حمایت از تولیدکنندگان، در سال ۱۳۹۷ نزدیک به ۶۰۰هزار میلیارد‌ ریال تسهیلات به بخش صنعت و تولید کشور اعطا کرده‌است و در سال ۱۳۹۸، نسبت به پرداخت تسهیلات به منظور رفع موانع تولید و افزایش اشتغال‌زایی در کشور اقدام می‌کند.

حمایت‌های بانک پاسارگاد موجب ایجاد اشتغال مستقیم برای بیش از ۳۰۰ هزار نفر در بخش صنعت و تولید گردیده و این تعداد، در سال ۱۳۹۸ افزایش می‌یابد.

گفتنی‌است در سال گذشته، برای اولین بار در جهان، تولید کاتد مس به روش تانک بایولیچینگ، در مجتمع بابک مس ایرانیان از شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ میدکو، با حمایت بانک‌‌پاسارگاد انجام شد که از مزایای اصلی روش تانک بایولیچینگ می‌توان به حذف کوره‌های ذوب و در نتیجه کاهش قابل ملاحظه آلایندگی و همچنین صرفه‌جویی در مصرف آب و منابع انرژی در راستای حمایت از محیط زیست و مسوولیت‌های اجتماعی اشاره کرد.

همچنین، این بانک در جهت ایجاد تسهیل در افزایش رونق تولید و صادرات، صدور ضمانت‌نامه‌‌‌ها و گشایش اعتبارات اسنادی را در اسرع وقت به انجام می‌رساند.

منبع : http://www.akhbarbank.com/news/67252

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار