ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

چرا بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد مورد استقبال مردم قرار گرفته است؟

0

تا کنون بیان اهمیتِ داشتن بیمه عمر از سوی شرکت‌های بیمه بارها و بارها بیان شده است اما در حال حاضر افراد زیادی از اقشار مختلف مردم، خود پی به اهمیت بیمه عمر برده‌اند و برای داشتن بهترین پوشش‌های بیمه عمر نیاز به مقایسه و در نهایت تصمیم گیری را احساس می‌نمایند. آنچه که بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد را از سایر بیمه نامه‌ها منحصر به فردتر می‌کند داشتن برخی پوشش‌های تکمیلی و مزایای بیمه‌ای کامل است، که بیمه عمر پاسارگاد به دارندگان این بیمه نامه ارائه می‌کند. بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد از برترین و موفق‌ترین طرح‌های بیمه است که در حال ارائه می‌باشد. در این نوشته به بررسی برخی از جوانب بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد می‌پردازیم که شاید پاسخ بسیاری از سوال‌های شما در زمینه انتخاب این بیمه نامه عمر باشد.


انواع طرح های بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد دارای طرح‌های مختلف برای ارائه خدمات بیمه عمر می‌باشد. برخی از طرح‌های بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد عبارتند از:

بیمه عمر زنان خانه دار پاسارگاد

شاید یکی از اولویت‌های همه زنان خانه دار که درآمد ثابتی ندارند، داشتن پشتوانه مالی است که در زمان نیاز بتوانند از آن کمک بگیرند. بیمه عمر زنان خانه دار می‌تواند همراه مناسبی برای خانم‌هایی باشد که شاغل نیستند. بیمه عمر و تامین آتیه با پس انداز های اندک روزانه و ماهانه شما شکل گرفته و در کنار پوشش‌های بیمه‌ای در طول مدت بیمه نامه سرمایه و اندوخته ارزشمندی را برای شما به همراه خواهد داشت.

بیمه عمر و تامین آتیه فرزندان پاسارگاد

برنامه ریزی برای آینده فرزندانمان از مهمترین مسئولیت‌های هر پدر و مادری می‌باشد. برای همین منظور داشتن بیمه عمر و تامین آتیه فرزندان پاسارگاد می‌تواند از لحاظ سرمایه گذاری پشتوانه مالی ارزشمندی برای فرزندان شما باشد. زمانی که نیاز به حمایت مالی برای تحصیل، کار، ازدواج و … دارند. در کنار سرمایه گذاری پوشش‌های بیمه‌ای که برای فرزندان شما ارائه می‌شود از دیگر مزایای بیمه عمر و تامین آتیه فرزندان پاسارگاد می‌باشد.

بیمه عمر و بازنشستگی پاسارگاد

بازنشستگی دورانی از زندگی هر فردی است که می‌خواهد با آرامش و آسایش آن را سپری کند. اما ممکن است که برخی از مشکلات مالی این آرامش را به هم بزنند. در این میان داشتن بیمه عمر و تامین آتیه می‌تواند کمک بزرگی برای همه افراد باشد.

بیمه عمر و بیمه آتیه ازدواج پاسارگاد

هزینه‌های بالای  مراسم ازدواج برای همه جوانان که در شروع زندگی شان هستند می‌تواند کمی سنگین و شاید هم مشکل ساز باشد، از این رو داشتن این بیمه‌نامه و استفاده از اندوخته این بیمه نامه می‌تواند کمک بزرگی برای آن‌ها باشد.

بیمه عمر  و تامین آتیه خانواده پاسارگاد

بیشتر بیمه نامه های عمر به صورت انفرادی در حال ارائه می‌باشند ولی بیمه پاسارگاد با ارائه طرح بیمه عمر و تامین آتیه خانواده توانسته است که نیازهای بیمه‌ای  کل خانواده را در نظر  بگیرد. داشتن سرمایه گذاری به همراه پوشش بیمه‌ای می‌تواند یکی از طرح‌های ارزنده بیمه عمر باشد.

 


مزایای بیمه عمر و تامین آتیه  پاسارگاد

شرایط بیمه عمر و سرمایه گذاری در همه شرکت‌های بیمه تقریبا دارای ویژگی‌ها و پوشش‌های بیمه‌ای یکسانی است ولی در جزئیات پوشش‌ها و نحوه سرمایه گذاری تفاوت‌هایی وجود دارد. در ادامه این نوشته به بررسی پوشش‌های بیمه‌ای و سرمایه گذاری که مزایای بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد به شمار می‌آید می‌پردازیم:

  • گرفتن وام بدون دردسر ضامن: هر فرد بیمه شده‌ای می‌تواند بر اساس شرایط، با پایان سال دوم قرار داد  ۹۰ درصد از اندوخته بیمه عمرش را وام بگیرد. دریافت وام ازبیمه تامین آتیه پاسارگاد نیاز به ضامن وثیقه و یا هیچ ضمانت دیگری ندارد.
  • دریافت سود تضمینی و سود مشارکتی: یکی از مزایای بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد بخش سرمایه گذاری این بیمه نامه است. پرداخت سود به بیمه‌های پرداختی افراد و اندوخته بیمه نامه نهایتا یک سرمایه گذاری ارزنده‌ را برای فرد بیمه شده به ارمغان می‌آورد. دو نوع سود تضمینی و سود مشارکتی به بیمه نامه‌های عمر پرداخت می‌شود. سود تضمینی که تقریبا در همه شرکت‌های بیمه یکسان است ولی سود مشارکتی سودی است که متغیر بوده و هر شرکت با توجه به نحوه سرمایه گذاری خود این سود را پرداخت می‌کند.

پوشش‌های بیمه‌ای بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

پوشش های بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد تعداد پوشش‌های متنوعی را برای بیمه شده‌های خود فراهم می‌کند. بر اساس گزارش بیمه مرکزی از رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه، بیمه عمر پاسارگاد با قرار گرفتن در سطح توانگری یک،  توانسته در ارائه خدمات بیمه ای سطح رضایت بالایی را در بین بیمه گذاران خود داشته باشد که این یکی از امتیازهای مثبت در انتخاب این بیمه عمر  است. پوشش‌های اصلی و پوشش های تکمیلی عبارتند از:

پوشش سرمایه فوت عادی

پوشش اصلی بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد پوشش فوت عادی این بیمه نامه می‌باشد، بر اساس شرایط این بیمه‌نامه اگر فرد بیمه شده در طول مدت داشتن بیمه عمر فوت نماید می‌تواند از این پوشش استفاده نماید. میزان این پوشش  ۳۵ برابر حق بیمه سالانه و ۳۰۰ برابر حق بیمه ماهانه می‌باشد. در صورت فوت فرد بیمه شده این مبلغ به اضافه اندوخته بیمه نامه ذینفعان بیمه نامه پرداخت می شود.

پوشش فوت در اثر حادثه

ممکن است که فرد بیمه شده در مدت داشتن پوشش بیمه عمر و تامین آتیه در اثر حادثه فوت نماید که در این صورت میزان خسارت دریافتی وی ۴ برابر سرمایه فوت عادی می‌باشد. در صورت فوت بیمه شده در اثر حادثه مجموع سرمایه فوت عادی، سرمایه فوت در اثر حادثه به اضافه اندوخته بیمه نامه به ذینفعان بیمه نامه پرداخت می‌شود.

پوشش سرمایه امراض خاص

از پوشش های مهم در بیمه عمر داشتن امکان استفاده از پوشش بیماری‌ها است. بیمه عمر و تامین آتیه ۵ بیماری از جمله انواع سرطان، سکته قلبی و سکته مغزی، جراحی باز قلب و پیوند اعضای اصلی بدن را تحت پوشش قرار می‌دهد. میزان این پوشش تا ۳۰ درصد از سرمایه فوت عادی می‌باشد. از مزایای بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد این است که این شرکت برای هر بیماری تا سقف ۴۰ میلیون تومان پوشش ارائه می‌نماید.

پوشش هزینه پزشکی

اگر بیمه شده در طول مدت داشتن بیمه عمر در اثر حادثه نیاز به بستری در بیمارستان داشته باشد، می‌تواند برای هزینه درمان و یا بستری از این پوشش بیمه نامه خود استفاده نماید.

پوشش ازکارافتادگی

این پوشش از جمله پوشش‌هایی است که توسط برخی از شرکت‌های بیمه از جمله شرکت بیمه پاسارگاد ارائه می‌شود، با توجه به این پوشش اگر فرد بیمه شده در طول مدت داشتن بیمه نامه در اثر حادثه ازکارافتاده شود می‌تواند از این پوشش استفاده نماید. سقف پوشش ازکارافتادگی  ۶۰ میلیون تومان می‌باشد. در صورت ازکارافتادگی ، شرکت بیمه پاسارگاد این سرمایه را به فرد بیمه شده پرداخت می‌کند.

پوشش نقص عضو دائم و کامل

از مزایای بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد داشتن پوشش نقص عضو در طول داشتن این بیمه نامه می‌باشد. اگر فرد بیمه شده در طول مدت بیمه نامه عمر پاسارگاد دچار نقص عضو کامل و یا جزئی شود می‌تواند از این پوشش بیمه عمر استفاده نماید. این پوشش نیز از جمله پوشش‌هایی می‌باشد که توسط برخی از شرکت‌های بیمه ارائه می‌شود.

معافیت از پرداخت حق بیمه

اگر فرد بیمه شده در طول مدت داشتن بیمه عمر و تامین آتیه از کارافتاده شود علاوه بر داشتن سرمایه ازکارافتادگی، تا پایان قرارداد از پرداخت حق بیمه معاف شده و شرکت بیمه تا پایان قرارداد حق بیمه وی را پرداخت می‌کند و سایر پوشش‌های بیمه‌ای وی نیز برقرار می‌ماند. این پوشش نیز از جمله پوشش‌هایی می‌باشد که توسط برخی از شرکت‌های بیمه از جمله بیمه پاسارگاد ارائه می‌شود.

پوشش آتش سوزی منزل مسکونی

این پوشش از جمله مزایای بیمه پاسارگاد می‌باشد که با داشتن بیمه عمر می توانید از پوشش‌های بیمه آتش‌سوزی منزل پاسارگاد هم استفاده نماید.

سایر مزایای بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

  • انعطاف پذیر بودن بیمه نامه در جهت کاهش و یا افزایش حق بیمه در طول مدت داشتن بیمه نامه و یا کاهش مدت بیمه نامه
  • امکان انتخاب ذینفعان بیمه نامه توسط بیمه شده با درصد های متغیر و امکان تغییر ذینفعان بیمه نامه در طول مدت بیمه نامه
  • معافیت مالیاتی از دیگر مزایای بیمه عمر و تامین آتیه است. که بر اساس این شرط سرمایه فوت و اندوخته بیمه نامه از پرداخت مالیات معاف می‌باشد.

 

مطلب مرتبط:


 

در صورت ورشکستگی شرکت بیمه تکلیف بیمه عمر آتیه شما چیست؟

ورشکستگی شرکت بیمه عمر

اگر شما به عنوان فرد دارنده بیمه عمر نگرانی این موضوع را دارید که اگر در چند سال آینده شرکت بیمه ورشکسته شود، سرمایه گذاری من در بیمه عمر چه می‌شود؟ باید چند نکته مهم زیر را مطالعه نمایید.

بر اساس شرایط بیمه عمر، ضمانت تمامی بیمه‌های عمر، بر عهده بیمه مرکزی می‌باشد. همه شرکت‌های بیمه از جمله بیمه پاسارگاد تحت نظارت مستقیم بیمه مرکزی قرار دارند. بر اساس ماده ۳۷، ۶۰ و ۷۱ می توان مجوز ضمانت بیمه مرکزی بر روی شرکت‌های بیمه را بررسی کرد.

ماده ۳۷: ثبت هر مؤسسه بیمه در کشور ایران موکول به ارائه پروانه تأسیس که از طرف بیمه مرکزى صادر می‌شود خواهد بود. همچنین ثبت هرگونه تغییرات بعدى در اساسنامه و میزان سرمایه و سهام مؤسسات بیمه‏‌اى که به ثبت رسیده باشند، موکول به ارائه موافقت بیمه مرکزى می‌باشد.

ماده ۶۰: اموال شرکت‌های بیمه همچنین ودایع مذکور در مواد ۳۶ و ۴۶ قانون تأسیس بیمه و بیمه گری، تضمین حقوق و مطالبات بیمه‏‌گذاران، بیمه‏ شدگان و صاحبان حقوق آنان است و درصورت انحلال یا ورشکستگى یک شرکت بیمه، بیمه‏ گذاران و بیمه‏ شدگان و صاحبان حقوق آنان نسبت به سایر بستانکاران، حق تقدم دارند. در میان رشته‏‌هاى مختلف بیمه، حق تقدم با بیمه عمر است.  شرکت‌های بیمه نمی‌توانند بدون موافقت قبلى بیمه مرکزى اموال خود را صلح حقوق نمایند و یا به رهن واگذار کنند و یا موضوع هر نوع معامله با حق استرداد قرار دهند.

درصورت ورشکستگی شرکت بیمه حق تقدم پرداخت به بستانکاران با دارندگان بیمه عمر است

ماده ۷۱: کلیه شرکتهای بیمه که در ایران فعالیت می نمایند باید ۵۰% در رشته بیمه‏‌هاى زندگى (شامل بیمه عمر وتامین آتیه) و ۲۵% در سایر رشته‏‌ها از معاملات بیمه‌اى مستقیم خود را نزد بیمه مرکزى بیمه اتکایى نمایند.


شرایط انصراف و بازخرید بیمه عمر و تامین آتیه به چه صورت است؟

بازخرید بیمه عمر پاسارگاد

بیمه عمر و تامین آتیه بیمه نامه‌ای است طولانی مدت، که در سراسر مدت داشتن این بیمه نامه شما می‌توانید از پوشش‌ها و مزایای بیمه عمر استفاده نماید. مدت بیمه عمر می‌تواند به انتخاب فرد بیمه شده بین ۵ تا ۳۰ سال باشد، که در صورت فوت بیمه شده سرمایه فوت طبیعی و اگر فوت در اثر حادثه باشد سرمایه فوت در اثر حادثه به اضافه اندوخته بیمه نامه به ذینفعان وی پرداخت می‌شود. و اگر هم در پایان قرار داد بیمه شده در قید حیات باشد، می‌تواند تمامی اندوخته بیمه نامه خود به همراه سود های پرداخت شده را دریافت نماید.

با توجه به این که مدت این بیمه نامه طولانی است ممکن است فرد بیمه شده به دلایلی از قبیل مشکلات اقتصادی و … نتواند و یا حتی نخواهد که حق بیمه‌اش را پرداخت نماید. در این زمان شاید  راه حلی که به فکر شما می‌رسد بازخرید بیمه عمر است.
بر اساس شرایط بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد، هر فرد دارنده بیمه عمر می‌تواند بیمه عمر خود را در هر زمان از شروع بیمه نامه بازخرید نماید. در واقع اگر قبل از اتمام تاریخ بیمه عمر فرد بیمه شده بخواهد از پرداخت حق بیمه انصراف دهد و درخواست فسخ قرارداد بیمه عمر با شرکت بیمه  را نماید در واقع بازخریدی بیمه عمر صورت گرفته است. زمانیکه شما بیمه‌نامه‌تان را بازخرید می‌کنید مبلغ اندوخته‌ای که به شما پرداخت می‌شود کمتر از اندوخته پایانی زمان قرارداد می‌باشد. از این رو بهتر است که برای بهره مندی از مزایای سرمایه گذاری بیمه عمر صبر کنید تا مدت بیمه نامه شما به پایان برسد و اگر هم نیاز به مبلغ اندوخته بیمه عمرتان داشته باشید می‌توانید از محل اندوخته بیمه نامه عمر خود وام بگیرید. در این صورت هم شما می توانید از نظر مالی از بیمه نامه‌تان استفاده کنید و هم پوشش‌های بیمه نامه‌ای شما همچنان برقرار بماند و اگر اقساط حق بیمه عمرتان را به موقع پرداخت نمایید میتوانید اندوخته نهایی بیمه نامه‌تان بر اساس جدول بیمه عمرتان دریافت نمایید.

طبیعی است که با توجه به سود مشارکت و تضمینی بیمه پاسارگاد در طی سالیان بیمه‌ایی، زمان بازخریدی بیمه عمر اندوخته‌ای که به شما تعلق می‌گیرد کمتر از اندوخته پایان مهلت قرارداد است. بهتر است اگر نیاز ضروری به سرمایه بیمه خود ندارید این کار را انجام ندهید؛ زیرا معمولاً اندوخته این بیمه در سال‌های آخر از لحاظ سرمایه گذاری سود بهتری دارد.

اما اگر به هر طریق تصمیم نهایتان مبنی بر بازخریدی بیمه عمر است، می‌توانید درخواست بازخرید  را به نمایندگی بیمه پاسارگاد و یا کارگزاری که بیمه نامه‌تان را از آن جا خریداری کرده‌اید ارسال نمایید. با به همراه داشتن سند بیمه عمر، کارت ملی و ارائه درخواست بازخریدی مراحل اداری بازخرید بیمه نامه شما شروع می شود. با انجام مراحل اداری مبلغ اندوخته شما تقریبا ظرف دو هفته کاری به حساب شما واریز شده و یا به صورت حواله به دست شما خواهد رسید. نکته مهم این که با بازخریدی بیمه عمر ، بیمه نامه عمر شما به پایان رسیده و تمامی پوشش‌های بیمه نامه شما نیز از بین خواهند رفت.

منبع : https://www.bimetime.com/blog

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار