ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بیمه عمر پاسارگاد چیست؟

0
احتمالا شما هم کلمه بیمه را خیلی زیاد شنیده اید، یا اینکه به تازگی به دنبال مفهوم جدیدی از بیمه هستید و می خواهید در مورد این موضوع تحقیق کنید. ما در این محتوا درباره بیمه که یک مقوله کلی است صحبت نمی کنیم، سعی بر این داریم که شما را با مفهوم بخشی از یک بیمه که با نام بیمه عمر موجود هست آشنا کنیم. اگر مشتاق هستید تا اطلاعات خود را درباره بیمه عمر پاسارگاد افزایش دهید می توانید در ادامه مطلب همراه ما باشید…

 

بیمه عمر به چه کاری می آید؟

واژه بیمه عمر در ذهن شما چه چیزی را تداعی می کند؟ به نظر می رسد که شما هم در ذهن خود در حال فکر کردن به مسائل بیمه ای و دفتر و دستک می شوید. اما باید بگویم که این کار بیمه نیست، آن هم بیمه عمر.

اگر کمی در نحوه نگاه کردن به واژه ها دید عمیق تری داشته باشیم، متوجه خواهیم شد که بیمه معانی دیگری را نیز در ذهن ما تداعی می کند. مانند: بیمه، زندگی است و زندگی بسیار شیرین است و پر از خوبی ها و خوشی هاست. اما آیا به نظر شما این خوبی ها و خوشی ها پایدار هستند؟

قطعا پاسخ شما هم نه است! بسیار خب در ادامه همراه آی آر پاسارگاد باشید.

 

پایداری خوشی ها با اجرای بیمه عمر ؟

همانطور که شما هم اطلاع دارید، باید در روزهای خوش زندگی به فکر روزهای سخت زندگی در آینده نیز بود، به همین دلیل انسان های دور اندیش در تمامی زمینه های مختلف زندگی خود دارای برنامه ریزی قدرتمندی هستند، بیمه عمر پاسارگاد، پس اندازی است که بهترین مزایا را برای شما به همراه دارد.

 

بیمه عمر پاسارگاد و تشکیل سرمایه چیست؟

این نوع بیمه یکی از پرطرفدار ترین بیمه های عمر در چندسال گذشته است که دستخوش یکسری تغییرات شده است و طرفداران بیشتری را روز به روز بیشتر از دیروز پیدا می کند.

در این نوع بیمه شما با پرداخت مبلغی تحت عنوان حق بیمه علاوه بر تامین منابع لازم برای تشکیل سرمایه ای در آتیه امکان برخورداری از پوشش بیمه عمر را نیز خواهید داشت.

نحوه پس انداز و عملکرد در بیمه عمر و آتیه پاسارگاد ؟

ما به تمامی مشتریان بیمه عمر پاسارگاد پیشنهاد می کنیم، که از درآمد ماهیانه خود بخشی که برای آن برنامه ریزی ندارند یا صرف هزینه های غیرضروری می کنند را به بیمه عمر پاسارگاد اختصاص داده و مطمئن باشند که این پس انداز به طور منظم و سیستمی برای آنها سرمایه گذاری خواهد شد.

نکته جالبی که در این میان وجود دارد این است که، اگر شما دچار اتفاق ناگواری مانند: فوت، نقص عضو، ازکارافتادگی و یا بیماری های خاص دیگری شوید، بیمه پاسارگاد، حامی شما می شود و نه تنها مبلغ سرمایه گذاری شده و سود آنرا به فردی که دچار حادثه شده است پرداخت می کند، بلکه مبلغی هم به عنوان پوشش بیمه ای نیز پرداخت می شود تا مشکلات مالی را پوشش دهد.

بیمه عمر پاسارگاد، حق بیمه های پرداختی از سوی مشتریان را با اختصاص نرخ سود تضمینی در حساب های خودشان مبالغ را انباشته می کند و سپس این روند طی سال های آتی با اضافه شدن حق بیمه ها و سود آنها، افزایش یافته و پس اندازی مطمئن برای رفع نیازهای احتمالی و برنامه های آینده مشتریان خواهد بود.

طرح بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد بیمه نامه ای به صورت پس انداز و پوشش های بیمه ای می باشد. مشتریان محترم بیمه عمر پاسارگاد می توانند با توجه به شرایط مالی خود تصمیم بگیرند که، چه نوع پس اندازی در ماه داشته باشند. (از مبلغ۳۰٫۰۰۰تومان تا ۳۳۴٫۰۰۰تومان)

همچنین با استفاده از جدول زیر نیز می توانید به صورت شفاف مبالغ روزانه سرمایه گذاری را مشاهده نموده و مبلغ صندوق پس انداز خودتان را در انتهای دوره را نیز مشاهده کنید:

 

پس انداز کوچک، سرمایه گذاری بزرگ
پس انداز روزانه مبلغ صندوق پس انداز شما
در حدود ۱۰۰۰ تومان ۵۴ میلیون تومان
در حدود ۲۰۰۰ تومان ۱۰۹ میلیون تومان
در حدود ۵۰۰۰ تومان ۲۹۰ میلیون تومان

 

این جدول برای قراردادی به مدت ۲۰ سال برای سن ۲۵ سال و افزایش ۱۵% سالیانه و با پوشش کامل بیمه می باشد. برای افراد با سن مختلف و شرایط مختلف شرایط بیمه ای نیز متفاوت خواهد بود.

 

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد با حساب های بانکی :

یک حساب بانکی معمولی به شما اجازه می دهد تا در هر زمان به پول نیاز داشتید به حساب خود دسترسی داشته باشید و این امکان نیز وجود دارد که این پس انداز را برای هر جایی استفاده کنید. پس انداز در بانک یک عیب بزرگ دارد و آن این است که کسی مانع برداشت پس انداز شما نمی شود و در این مورد کسی که قصد برنامه ریزی برای آینده خود را دارد اصلا مناسب نیست.

برای کم کردن هزینه های غیرضروری و افزایش پس انداز باید یک فشار و اجبار بیرونی وجود داشته باشد تا بتوانیم با دقت و تمرکز بر روی پس انداز از سیل هزینه های بالا جلوگیری کنیم. بیمه عمر پاسارگاد با یک برنامه ریزی سیستمی به تمامی افراد کمک می کند تا متعهد شوند برای خود پس انداز داشته باشند و علاوه بر پوشش های بیمه ای، صندوقی را برای آینده خودشان ایجاد کنند.

 

مزایای بیمه عمر پاسارگاد نسبت به حساب بانکی :

بیمه عمر پاسارگاد، پرداخت سود ۱۶ درصد تضمینی را در بیمه عمر و پس انداز خود به مشتریان ارائه می دهد، و یک سرمایه گذاری بدون ریسک به حساب می آید که دارای مزایا و پوشش های بیمه عمر نیز هست. از طرفی به طور همزمان مشتریان می توانند از صندوق های سرمایه در هرزمان بدون جریمه استفاده کنند و از مالیات نیز معاف می باشند.

 

اعطای وام با بیمه عمر :

پس انداز شما در بیمه عمر و آتیه با پرداخت حق بیمه شکل گرفته و دارائی بیمه نامه شما محسوب می شود که شما می توانید تا مواقع ضروری تا ۹۰ درصد ارزش بازخرید اندوخته بیمه نامه خودتان را نیز دریافت کنید. این وام به شما کمک می کند تا در مواقع ضروری که نیاز به پس انداز صندوق خود دارید بتوانید از سرمایه خود برداشت داشته باشید.

قابل ذکر است که زمانی که شما وام را دریافت می کنید، پوشش های بیمه ای برای بیمه شده وجود خواهد داشت و هیچ پس اندازی خاصیت اصلی و ممتاز بیمه عمر را که پرداخت سرمایه در صورت فوت پس انداز کننده است را ندارد.

منبع : http://www.irpasargad.com/life-insurance

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار