ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

رقم افزایش حداقل حقوق کارگران مشخص و اعلام شد:

2

اعضای شورای عالی کار شب گذشته با افزایش ۳۶.۵ درصدی حداقل دستمزد کارگران موافقت کرده و پایه حقوق کارگران در سال ۹۸ را ۴۰۰ هزار تومان افزایش دادند.

نشست نهایی دستمزد پس از ۱۰ ساعت چانه‌زنی و مذاکره فشرده شب گذشته پایان یافت و اعضای شورای عالی کار با افزایش ۳۶.۵ درصدی حداقل دستمزد موافقت کردند تا حداقل دستمزد کارگران از فروردین ماه سال آینده با افزایش ۴۰۰ هزار تومانی به یک میلیون و ۵۱۷,۰۰۰ تومان افزایش یابد.

شورای عالی کار همچنین بن خواروبار کارگران را به ۱۹۰ هزار تومان افزایش داد. بن خواروبار چند سال بدون تغییر ۱۱۰ هزار تومان اعمال می‌شد که با افزایش ۸۰ هزار تومانی به ۱۹۰ هزار تومان رسید.

حق مسکن کارگران نیز پیش از این در اولین جلسه دستمزد با افزایش ۶۰ هزار تومانی به صد هزار تومان افزایش یافت. حق مسکن پیش از این افزایش ۴۰ هزار تومان بود.

همچنین پایه سنوات کارگران به دنبال مصوبه شورای عالی کار به ۷۰,۰۰۰ تومان رسید.

در این نشست حق اولاد به ازای هر فرزند زیر ۱۸ سال ۱۵۱ هزار و ۶۰۰ تومان تعیین شد.

با در نظر گرفتن کمک هزینه مسکن، بن خواروبار، سنوات و دیگر مزایای جانبی مزد حداقل دستمزد سال ۹۸ کارگران به دو میلیون تومان رسید.

به گزارش ایسنا شورای عالی کار اسفند ماه سال گذشته با افزایش ۱۹۰۵ درصدی مزد پایه حقوق کارگران را یک میلیون و ۱۱۲ هزار تومان تعیین کرده بود.

به گزارش ایسنا در حال حاضر مذاکرات برای تعیین دستمزد سایر سطوح مزدی در جریان است.

منبع: ایسنا

https://www.khodrotak.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Discussion۲ دیدگاه

  1. حقوق کارگران در سال ۹۸ مشخص شد:
    شورای عالی کار حداقل دستمزد کارگران برای سال آینده را یک میلیون و ۵۱۶ هزار و ۱۰۰ تومان تعیین کرد.
    حقوق کارگران در سال ۹۸ مشخص شد+ جزئیاتبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای شورای عالی کار با افزایش ۳۶درصدی حداقل دستمزد کارگران موافقت کرده و پایه حقوق کارگران در سال ۹۸ را ۴۰۰ هزار تومان افزایش دادند.
    نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت در دویست و هشتاد و دومین جلسه شورای عالی کار بعد از نشستی ۹ ساعته که از عصر امروز آغاز شد و همچنان ادامه دارد، تصمیم به افزایش حداقل دستمزد کارگران از یک میلیون و ۱۱۴ هزار تومان سال گذشته به یک میلیون و ۵۱۶ هزار و ۱۰۰ تومان در سال ۹۸ گرفتند.
    بر این اساس حق مسکن ۱۰۰ هزار تومان تعیین شد، بن خواربار با افزایش ۸۰ هزار تومانی به ۱۹۰ هزار تومان رسیده و پایه سنوات ماهیانه با افزایش ۱۹ هزار تومانی ۷۰ هزار تومان تعیین شد.
    بیشتر بخوانید: میزان حقوق کارگران در سال ۹۸ مشخص شد+ جزئیات
    در دستمزد ۹۷ کارگران، حق مسکن ۴۰ هزار تومان، بن خواربار ۱۱۰ هزار تومان و حق اولاد به ازای هر فرزند ۹۲ هزار و ۹۹۳ تومان و پایه سنوات ماهیانه ۵۱ هزار تومان تعیین شده بود.
    علی خدایی، نماینده کارگران در شورای عالی کار با اعلام این ارقام، اعلام کرد که مذاکره راجع به سایر سطوح ادامه دارد.
    علی خدایی نماینده کارگران در شورای عالی کار اعلام کرد: جلسه ۲۸۲ شورای عالی کار پس از ۱۳ ساعت گفتگو و رایزنی در خصوص حداقل دستمزد و همچنین سایر سطوح مزدی سال ۱۳۹۸ به شرح ذیل مورد تصویب قرار گرفت.
    حد اقل دستمزد روزانه کارگران ۵۰۵۶۲۷ ریال

    حداقل دستمزد ماهیانه ۱۵۱۶۸۸۲۲ ریال

    حق اولاد یک فرزند ۱۵۱۶۸۸۲ ریال

    حق اولاد دو فرزند ۳۰۳۳۷۶۴ ریال

    پایه سنواتی ۷۰۰۰۰۰ ریال

    حق مسکن ۱۰۰۰۰۰۰ ریال

    بن کارگری ۱۹۰۰۰۰۰ ریال

    سایر سطوح به میزان ٪۱۳+۲۶۱۱۱۸۰ تعیین شد.

    منبع : https://www.yjc.ir/fa/news/6871487

  2. فارس از نشست ۱۳ ساعته شورای عالی کار خبر می‌دهد:
    حداقل حقوق کارگران یک میلیون و ۵۱۶ هزار تومان/ افزایش ۱۳ درصد به علاوه ۲۶۱ هزار تومان سایر سطوح+جدول
    بر اساس مصوبه شورای عالی کار، حداقل حقوق کارگران برای سال آینده یک میلیون و ۵۱۶ هزار تومان تعیین شد، همچنین افزایش حقوق سایر سطوح مزدی ۱۳ درصد به علاوه ۲۶۱ هزار و ۱۱۸ تومان خواهد بود.
    حداقل حقوق کارگران یک میلیون و ۵۱۶ هزار تومان/ افزایش ۱۳ درصد به علاوه ۲۶۱ هزار تومان سایر سطوح+جدول
    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت در دویست و هشتاد و دومین جلسه شورای عالی کار بعد از نشستی ۱۳ ساعته که از عصر دیروز آغاز شد و تا صبح امروز ادامه داشت، تصمیم به افزایش حداقل دستمزد کارگران با رشد ۳۶.۱ درصدی از یک میلیون و ۱۱۴ هزار تومان سال گذشته به یک میلیون و ۵۱۶ هزار و ۸۸۲ تومان برای سال ۱۳۹۸ گرفتند.

    همچنین افزایش حقوق سایر سطوح مزدی ۱۳ درصد به علاوه ۲۶۱ هزار و ۱۱۸ تومان خواهد بود.

    به گزارش فارس جدول حقوق و مزایای کارگران در سال آینده به این شرح است.

    حقوق و مزایای حداقل بگیران
    حد اقل دستمزد روزانه کارگران ۵۰۵۶۲۷ ریال
    حداقل دستمزد ماهیانه ۱۵۱۶۸۸۲۲ ریال
    حق اولاد یک فرزند ۱۵۱۶۸۸۲ ریال
    حق اولاد دو فرزند ۳۰۳۳۷۶۴ ریال
    پایه سنواتی ۷۰۰۰۰۰ ریال
    حق مسکن ۱۰۰۰۰۰۰ ریال
    بن کارگری ۱۹۰۰۰۰۰ ریال
    مجموع حقوق و مزایا با دو فرزند ۲۱۸۰۲۵۸۶ ریال
    حقوق و مزایای سایر سطوح مزدی
    میزان افزایش حقوق ٪۱۳+۲۶۱۱۱۸۰

    حق اولاد یک فرزند ۱۵۱۶۸۸۲ ریال
    حق اولاد دو فرزند ۳۰۳۳۷۶۴ ریال
    پایه سنواتی ۷۰۰۰۰۰ ریال
    حق مسکن ۱۰۰۰۰۰۰ ریال
    بن کارگری ۱۹۰۰۰۰۰ ریال

    بر اساس این گزارش، حداقل حقوق کارگران در سال گذشته یک میلیون و ۱۱۱ هزار تومان بود و حق مسکن ۴۰ هزار تومان، بن خواربار ۱۱۰ هزار تومان و حق اولاد به ازای هر فرزند۹۲ هزار و ۹۹۳ تومان و پایه سنوات ماهیانه ۵۱ هزار تومان تعیین شده بود.

    منبع : https://www.farsnews.com/news/13971228000033

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار