ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

معرفی ۶ بانک برتر براساس میزان وجه نقد در بازار سرمایه:

0
میزان وجه نقد و سرمایه در گردش در شرایط رکودی حاکم بر اقتصاد کشور، به یکی از عوامل مهم و اثرگذار در روند فعالیت شرکت ها تبدیل شده است. از همین رو، به سراغ صندوق شرکت ها رفتیم تا ببنیم کدام شرکت ها صندوق پرتری دارند.
به گزارش اخبار بانک، تمام شرکت های حاضر در بازار سرمایه بر اساس میزان وجه نقد در آخرین گزارش مالی ارائه شده، رتبه بندی شدند.

بر این اساس، نام ۶ بانک در صدر این لیست مشاهده می شود که با توجه به ماهیت فعالیت آن ها چندان جای تعجب ندارد.

به این ترتیب و مطابق اغلب رتبه بندی ها، نام «بانک ملت» با ۲۳۳۶۱۹ میلیارد ریال وجه نقد در صدر دیده می شود. پس از این بانک، «پاسارگاد» و «صادرات» در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته اند.

اما اگر بانک ها و موسسات اعتباری را از این لیست حذف کنیم، «فارس» با ۱۶۵۳۲ میلیارد ریال موجودی نقد، در جایگاه نخست قرار می گیرد. «شخارک» و «فولاد» جایگاه های بعدی را به نام خود ثبت کرده اند.

منبع : http://www.akhbarbank.com/news/66293

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار