ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

آغاز تحویل سبد حمایتی به بازنشستگان تامین اجتماعی:

0

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

آغاز تحویل سبد حمایتی به بازنشستگان تامین اجتماعی.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بازنشستگان تامین اجتماعی در بسته حمایتی دولت قرار دارند که منابع آن در دو نوبت تأمین شد و الان در مرحله اقدام و واریز است.

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، محمد شریعتمداری در حاشیه آئین تکریم انوشیروان محسنی‌بندپی و معارفه وحید قبادی‌دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، اظهار داشت: بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان سبد کالایی از خانواده یک نفره و چهار نفره به بالاتر در اختیار این قشر قرار گرفت و تقریباً کامل شده است.

وی گفت: افرادی که تا حالا سبد کالا را دریافت نکرده‌اند با مراجعه به سازمان بهزیستی مشکل آنها حل و فصل خواهد شد.

شریعتمداری گفت:در مرحله بعدی تحت سیاست‌های جبرانی دولت این امکان را در اختیار کارمندان دولت قرارداد که در آموزش و پرورش سبدهای کالایی تحویل داده شد آن هم متوسط همان ۲۰۰ هزار تومان بود.
وی گفت: همچنین اکثر اقشار کارمندان دولت کشوری و لشکری و بعد بازنشستگان کشوری و لشکری اختصاص پیدا کرد.

وزیر تعاون گفت:در مرحله سوم بازنشستگان تامین اجتماعی بودند که منابع آن در دو نوبت تأمین شد که الان در مرحله اقدام و واریز است.

شریعتمداری گفت: بعد از این مرحله نوبت به بخشی از جامعه می‌رسد که تحت پوشش یک نهاد و دستگاه مشخص نیستند و با درآمد ماهیانه کمتر از ۳ میلیون تومان هستند.

وی ادامه داد:از طریق بانک‌های اطلاعاتی که در اختیارمان هست و همچنین سازمان تامین اجتماعی و از طریق پرداخت حق بیمه‌شوندگان اطلاعات آنها این بخش از جامعه را شناسایی می شود.

شریعتمداری گفت: کاری که توسط مجریان انجام می‌شود شاید دارای خطای انسانی باشد به همین منظور افرادی که سبد کالا دریافت نکرده‌اند می‌توانند به همان مرکز خود که اگر بهزیستی است بهزیستی و اگر سازمان تأمین اجتماعی است این سازمان مراجعه و سبد کالای خود را تحویل بگیرند و مشکلی برای تأمین مالی این ماجرا وجود ندارد.

منبع : http://jamejamonline.ir/online/3573724313594914008

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار