ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تضمین می‌دهم که پول کارگران به تامین اجتماعی بازگردد :

0

علی ربیعی در گفت‌وگو با ایلنا:

با جداسازی منابع درمان تامین اجتماعی موافق نبودم/تضمین می‌دهم که پول کارگران به تامین اجتماعی بازگردد .

وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی درباره بند «و» تبصره هفت لایحه بودجه مبنی بر جداسازی منابع درمان تامین اجتماعی گفت: با جداسازی منابع درمان تأمین درمان اجتماعی با این شکل موافق نبودم اما این جداسازی ابلاغیه مجلس است نه نامه رئیس‌جمهور.

علی ربیعی درباره نامه رئیس جمهور برای اجرای بند «و» تبصره هفت لایحه بودجه مبنی بر جداسازی منابع درمان تامین اجتماعی و اعتراض کارگران به آن و در پاسخ به این سوال که آیا این نامه قابل اجراست و نیز اینکه آیا راهی برای ابطال بند «و» و نامه رئیس جمهور وجود دارد و وزارت کار می‌تواند در جهت حفظ استقلال تامین اجتماعی قدمی بردارد یا خیر، به خبرنگار ایلنا گفت: این مصوبه مجلس است که اینک ابلاغ شده نه نامه رئیس‌جمهور،. البته کارگران حق دارند که با آن مخالفت کنند برای اینکه آنها نگران منابع خودشان هستند و می‌خواهند منابع‌شان به درمان خودشان بازگردد.

وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: ما تضمین می‌دهیم که این پول از خزانه قطعا به درمان بازمی‌گردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با مجلس درخصوص ابطال این مصوبه رایزنی‌ داشته‌اید یا خیر، گفت: من وزیر دولت هستم و اجازه بدهید موضع نگیریم، این کار به خاطر شفافیت انجام شده ولی یقین دارم که مجموعه دولت نمی‌گذارد این پول به جز تأمین اجتماعی در جای دیگری هزینه شود.

ربیعی ادامه داد: ما هر سال بیش از نُه بیست و هفتم هزینه کرده‌ایم. در گزارش‌هایی که به وزیر اقتصاد و دیگر جاها ارائه کرده‌ایم هم همواره نشان داده‌ایم که بیش از نُه بیست و هفتم هزینه کرده‌ایم.

ربیعی خاطرنشان کرد: من تلاش خود را خواهم کرد که این پول به جز درمان کارگران و بازنشستگان در جای دیگری هزینه نشود گرچه خود من با جداسازی منابع درمانی تامین اجتماعی و واریز پول به این شکل موافق نبودم.

منبع : https://www.ilnanews.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار