ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

حق درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی باید به صندوق سازمان واریز شود نه حساب دولت:

0

​خدادادی در گفتگو با افکارنیوز:

حق درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی باید به صندوق سازمان واریز شود نه حساب دولت .

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از تصویب بند «ز» تبصره ماده هفت لایحه بودجه ۹۷ در صحن مجلس گفت: متاسفانه با تصویب این بند حق درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی بجای آنکه به صندوق سازمان تامین اجتماعی واریز شود به حساب دولت واریز خواهد شد.

گروه سیاسی- سلمان خدادادی نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با بیان اینکه صندوق سازمان تامین اجتماعی به همه بیمه شدگان این سازمان و کارگران آن تعلق دارد، گفت: مجلس در تصویب لایحه بودجه سال ۹۷ دولت را موظف کرده که تمام بدهیهای خود را به این سازمان پرداخت کند.

وی با تاکید بر احقاق حقوق همه کارگران و بیمه شدگان تامین اجتماعی گفت: تا کنون حق درمان که از حقوق بیمه شدگان و گارگران تامین اجتماعی کسر می شد به حساب تامین اجتماعی و صندوق سازمان واریز می شد تا در راستای درمان کارگران و دارندگان دفترچه بیمه تامین اجتماعی هزینه شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: متاسفانه در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۹۷، با تصویب بند «ز» تبصره ماده هفت این لایحه حق درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی بجای آنکه به صندوق سازمان تامین اجتماعی واریز شود، در سال آینده به حساب دولت واریز خواهد شد.

خدادادی افزود: با این اقدام، همه دریافتی حق درمان از کارگران بجای آنکه برای درمان کارگران هزینه شود، بخشی از آن به وزارت بهداشت پرداخت می شود تا هزینه خدمات خود به کارگران را دریافت کند.

وی گفت: مصوبه مذکور مجلس به این معنی است که کارگران و بیمه شدگان حق درمانی که پرداخت می کنند به صندوقی که مال خودشان است واریز نشود و به جیب دولت برود.

نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این مصوبه مجلس خلاف شرع است، افزود: حق درمانی که کارگران پرداخت می کنند، حق الناس است و مجلس نمی توانست در مورد حق و حقوق بیمه شدگان تامین اجتماعی چنین تصمیمی بگیرد.

خدادادی اظهار امیدواری کرد تا این مصوبه مجلس از سوی شورای نگهبان ایراد گرفته و به مجلس باز گردد تا اصلاح شود.

وی در خصوص علت تصویب چنین مصوبه ای در مجلس گفت: متاسفانه مسئولین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعامل خوبی با مجلس و نمایندگان ندارند و نتوانستند برای نمایندگان این موضوع را روشن کنند و از طرف دیگر رایزنیها و لابیهایی که مسئولین وزارت بهداشت در مجلس داشتند، باعث شد تا این مصوبه تصویب شود.

منبع : https://www.afkarnews.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار