ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

افزایش نرخ ارز پول ملی ایران را نابود می‌کند:

0

محبی‌نیا در تذکر شفاهی:

بوی توطئه از بازار ارز می‌آید/ افزایش نرخ ارز پول ملی ایران را نابود می‌کند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش نرخ ارز پول ملی ایران را نابود کرده و استقلالی برای پول ما نمی‌گذارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جهانبخش محبی‌نیا نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی عصر امروز (چهارشنبه) در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور و طی تذکر شفاهی اظهارداشت: بنده به آقای رئیس جمهور، رئیس مجلس، رئیس قوه قضاییه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هشدار می‌دهم که روز گذشته ارز توسط بانک مرکزی که فروشنده عمده در این کشور است با نرخ ۴ هزار و ۹۴۰ تومان عرضه شد.

وی افزود: اگر صراف‌ها ۵ تا ۱۰ درصد بر این نرخ اضافه کنند شما باید ۵۰۰ تومان بیشتر از مبلغ ذکر شده در نظر بگیرید.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: افزایش نرخ ارز پول ملی ایران را نابود و ارزش ملی ارز را از بین برده و استقلالی برای پول ما باقی نمی‌گذارد.

وی بر همین اساس اضافه کرد: ۴۰ سال است که کشورهایی مثل کویت و امارات نرخ ارز را ثابت نگه داشته‌اند پس چگونه است که ما تا اینجا پیش رفته‌ایم. این محافظه‌کاری‌ها ما را کُشت. مسئولان توضیح دهند علت این نابسامانی در بازار ارز چیست؟ این برخوردهای امنیتی برای چه است؟

محبی‌نیا با بیان اینکه ارز را دارند زیرزمینی می‌کنند، گفت: شما نمایندگان ملت براساس قانون اساسی در رأس ملت و مسائل هستید پس چرا این فریادهایتان شنیده نمی‌شود؟

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود ضمن انتقاد از نابسامانی در بازار ارز و افزایش نرخ ارز در روزهای اخیر عنوان کرد که این نرخ ارز توطئه است و خبری در راه است. باید شما نمایندگان هم از خواب بیدار شوید چرا که ما می‌بینیم به عنوان مثال یک داماد زمانی که هنوز عروسی او به پایان نرسیده است پای او از این گرانی‌ها چلاق می‌شود.

منبع : http://www.farsnews.com/13961125001199

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار