ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بخشی از مشکل تامین اجتماعی با وصول ۶ هزار میلیارد تومان طلب از دولت حل می‌شود:

0

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خبرداد:

بخشی از مشکل تامین اجتماعی با وصول ۶ هزار میلیارد تومان طلب از دولت حل می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه وصول بخشی از مطالبات سازمان تأمین اجتماعی بخشی از مشکلات‌ را بر طرف خواهد کرد، گفت: در صورت تصویب نمایندگان مجلس ۶ هزار میلیارد تومان بابت بدهی دولت به تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سیدتقی نوربخش امروز در نشست تخصصی گفت‌وگوی اجتماعی سه جانبه در مجموعه فرهنگی تلاش، اظهار داشت: انتخاب علی ربیعی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشان از آن دارد که رئیس جمهور به اهمیت و جایگاه کارگران در مناسبات سه جانبه گرایانه توجه دارد.

وی با بیان این که بخشی از تجهیز مالی سازمان تأمین اجتماعی و تأمین منابع آن توسط کارفرمایان انجام می شود، گفت: این در شرایطی است که فضای اقتصادی کشور، واحدهای تولیدی را با مشکل مواجه کرده است و آنها در این شرایط اجازه ندادند که این کارگاه‌ها تعطیل شوند و در عین حال با پرداخت حق بیمه به سازمان تأمین اجماعی به تجهیز منابع این سازمان نیز کمک کردند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با یادآوری اینکه صندوق سازمان تامین اجتماعی یک صندوق بین النسلی است که با سیستم DB (مزایای تعریف شده) اداره می‌شود، افزود: در این شرایط وجود دولت در اداره چنین سازمانی ضروریست، اما سهم دولت در اداره این سازمان باید متناسب با سایر اضلاع باشد.
وی با اشاره به وجود شورای عالی سازمان تأمین اجتماعی تا سال ١٣٨۵ گفت: تا زمان وجود شورای عالی، سه جانبه گرایی در اداره این سازمان مورد توجه بود و امروز هم به سمت رعایت سه جانبه گرایی حرکت می‌کنیم و راهبرد سازمان تأمین اجتماعی این است که از نظارت هر سه ضلع دولت، کارگران و کارفرمایان برخوردار باشد.
نوربخش، افزود: سه جانبه گرایی یکی از اصول کلی حاکم بر سازمان تأمین اجتماعی است و با سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری نیز مطابقت دارد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه پرداخت مطالبات سازمان تأمین اجتماعی بسیاری از مشکلات‌مان را بر طرف خواهد کرد، گفت: ۶ هزار میلیارد تومان در صورت تصویب نمایندگان مجلس بابت بدهی دولت به تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، تاکید کرد: این سازمان در هر ماه بالغ بر ۴٢٠٠ میلیارد تومان برای پرداخت مستمری به جامعه تحت پوشش پرداخت می‌کند. تأمین چنین بار مالی بزرگی ایجاب می‌کند که مطالبات این سازمان به موقع پرداخت شود.

منبع : http://news.parseek.com/Url/14884942

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار