ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

ضعف مدیریتی اصلی‌ترین عامل مشکلات صنایع زیان‌ده است:

0

جهانگیری:

ضعف مدیریتی اصلی‌ترین عامل مشکلات صنایع زیان‌ده است/ تغییر دولت نباید موجب حذف مدیران کارآمد شود.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه تغییر دولت نباید موجب حذف مدیران کارآمد و فنی شود، گفت: ضعف مدیریتی اصلی‌ترین دلیل مشکلات صنایع زیان‌ده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، اسحاق جهانگیری ظهر امروز در مراسم افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی و مجتمع فولاد یک‌میلیون تنی چادرملو ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این انقلاب اتفاق نادر و بی‌نظیری بود که مردمی بودن و الهی بودن ویژگی بارز آن است.

معاون اول رئیس‌جمهور در ادامه با تأکید بر اینکه برای جذب سرمایه‌های خارجی و ایجاد رونق در اقتصاد کشور، حفظ ثبات اقتصادی و ثابت نگه‌داشتن شاخص‌هایی همچون نرخ ارز و تورم ضروری است، اظهار داشت: در سال‌های گذشته دولت تدبیر و امید تمام تلاش‌ خود را جهت تحقق این مهم به کار گرفته است.

وی در ادامه بابیان اینکه سیاست‌ها خارجی و سیاست‌های فرهنگی نیز از عوامل مهم و تأثیرگذار بر اقتصاد کشور است، ادامه داد: علاوه بر ایجاد شرایط تعامل سازنده با دنیا به‌منظور صادرات و فروش محصولات، جذب سرمایه و بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا، امنیت داخلی نیز باید فراهم باشد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به اشاره به وضعیت معادن و صنایع معدنی کشور، اظهار کرد: ایجاد صنایع در کنار معادن که اکثراً در مناطق کمتر توسعه‌یافته کشور قرار داشتند، باعث رونق و شکوفایی در آن منطقه شده است.

جهانگیری معادن و صنایع وابسته به آن را از کانون‌های توسعه کشور دانست و عنوان کرد: نتیجه سیاست‌های اتخاذشده در این عرصه این مهم بود که توانستیم در حوزه‌های معدنی و صنایع همچون فولاد در منطقه حرف اول را بزنیم و شاهد پیشرفت‌های قابل‌توجهی باشیم.

معاون اول رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره ضرورت تأمین آب موردنیاز صنایعی از این‌ دست از جمله صنایع فولاد در استان‌ها کرمان و یزد، تصریح کرد: استفاده از پساب‌ها به این منظور باید بیشتر موردتوجه قرا بگیرد چراکه به‌ هیچ‌ وجه آب سالم و شفاف در این حوزه مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

وی با تأکید بر اینکه همواره توصیه ما به مسئولین محیط‌زیست پایبندی و پافشاری به اصول زیست‌محیطی بوده، اذعان کرد: علاوه بر این مشکلات این صنایع با تدابیری صحیح باید برطرف شود، چراکه این صنایع سهم قابل‌توجهی در اشتغال و توسعه کشور دارند.

جهانگیری در بخش دیگری از سخنان از مدیران فنی و کارآمد کشور به‌عنوان سرمایه‌های انسانی بی‌بدیل نام برد و تصریح کرد: رفت‌وآمد دولت‌ها و قدرت گرفتن جریان سیاسی نباید باعث شد تا چنین مدیرانی از چرخه مدیریتی کنار گذاشته شود.

معاون اول رئیس‌جمهور با تقدیر از اینکه چنین تغییرات مدیریتی در دولت‌های دهم و یازدهم کمتر اتفاق افتاد و مدیران فنی و کارآمد مورداستفاده قرار گرفتند، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که بسیاری از واحدهای صنعتی زیان‌ده با آن مواجه هستند مشکلات مدیریتی است و برطرف کردن این معضل، پیشرفت صنایع را به دنبال خواهد داشت.

منبع : http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13961114001250

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار