ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تعادل شرایط کسب‌ و کار، کلید حمایت از تولید است :

0
شهریاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

یک کارشناس صنعت گفت: متعادل کردن شرایط کسب و کار یکی از عوامل مهمی است که بدون شک به حمایت از تولید کمک زیادی خواهد کرد.

بهرام شهریاری کارشناس صنعت در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد مشکلات صنعت در حوزه بازار، اظهار کرد: کلیات بازار کشورمان به لحاظ فرهنگی مشکلات زیربنایی دارد، زیرا هنوز یاد نگرفته‌ایم کالای داخلی خریداری کنیم و خرید کالای خارجی بر داخلی ارجحیت دارد.

وی گفت: عمده‌ترین عامل ارجحیت کالای خارجی در چشم مشتریان ایرانی، کیفیت و قیمت آنهاست. از طرف دیگر قدرت خرید مردم در سال‌های گذشته به شدت کاهش پیدا کرده و زمانی که اعلام کردند برای خرید خودرو تسهیلات داده می‌شود، مردم به راحتی برای خرید خودرو صف بستند.

شهریاری افزود: از عوامل دیگر می‌توان به قاچاق بی‌رویه کالا به داخل کشور اشاره کرد که تأثیر مستقیم بر تولید ملی گذاشته و به آن آسیب می‌زند.

این فعال حوزه صنعت، تصریح کرد: بهترین راهکار برای تقویت بازار تولیدات صنعتی، این است که مجموعه‌ای از اطلاعات مورد نیاز در اختیار تولیدکنندگان قرار داده شود، یعنی بدانیم چه کالایی را باید تولید کنیم و در چه زمینه‌هایی باید به فکر توسعه اقتصادی باشیم.

وی اضافه کرد: از طرف دیگر باید راهکارهایی برای کاهش قیمت تمام شده محصولات ایرانی بیندیشیم، همچنین باید تولید را جدی بگیریم و به جای تنبیه، تولیدکننده داخلی را تشویق کنیم.

شهریاری در پایان تأکید کرد: متعادل کردن شرایط کسب و کار یکی از عوامل مهمی است که بدون شک به حمایت از تولید کمک زیادی خواهد کرد.

منبع : http://www.yjc.ir/fa/news/6422211

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار