ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بازنشستگان وضعیت نابسامانی دارند:

0

رییس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی تهران در گفت وگو با افکارنیوز:

بازنشستگان وضعیت نابسامانی دارند/ بیمه روز به روز بی‌قاعده‌تر می شود .

رییس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی تهران گفت: در مورد بیمه روزبه‌روز بی‌قاعده‌تر می‌شویم و اعداد کلانی را برای شرکت‌ها در نظر می‌گیرند که قابل توجیه نیست.

گروه اقتصادی- مهدی پورقاضی در گفت وگو با افکارنیوز اظهار داشت: نرخ بهره‌ای که در بانک‌ها وجود دارد و فسادی که در آنها شکل گرفته، موجب می‌شود که نتوان از سیستم بانکی کشور دفاع کرد.

وی افزود: در مورد بیمه روزبه‌روز بی‌قاعده‌تر می‌شویم و اعداد کلانی را برای شرکت‌ها در نظر می‌گیرند که قابل توجیه نیست.

رییس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: از آن طرف دیگر، افرادی که قرار است از خدمات تامین اجتماعی استفاده کنند، همگی ناراضی هستند. بازنشستگان وضعیت نابسامانی دارند.

پورقاضی عنوان کرد: سازمان مالیاتی و وزارت اقتصاد کارهایی را در جهت شفاف‌سازی انجام داده است اما همچنان سلیقه‌ای عمل کردن و مبتنی بر فرد بودن وجود دارد.

وی تصریح کرد: همچنان روابط این موضوع‌ها را تعیین می‌کند. به طور کلی وضعیت مالیات رو به بهبود است و بقیه رو به بدتر شدن است.

رییس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی تهران ادامه داد: در زمان دولت اصلاحات ارز تک‌نرخی شد و اقدام مثبتی انجام گرفت. در زمان آقای روحانی نیز تورم ۳۰، ۴۰ درصدی به حدود ۸ درصد رسید و ثبات اقتصادی به وجود آوردند. این نکات مثبی بوده که تاکنون در اقتصاد کشور رخ داده است اما در بقیه موارد استراتژی توسعه اقتصادی نداریم.

پورقاضی متذکر شد: مسئولان اقتصادی کشور هرکدام کار خود را انجام می‌دهند و با توجه به وضعیت روز تصمیم می‌گیرند.این نشان‌دهنده این است که مسیر و نقشه راه نداریم.

منبع : http://www.afkarnews.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار