ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تلاش وزارت کار برای دسترسی به بانک‌های اطلاعاتی مهم و کاهش خطا در حذف یارانه نقدی:

0
 فارس گزاش می‌دهد:

تلاش وزارت کار برای دسترسی به بانک‌های اطلاعاتی مهم و کاهش خطا در حذف یارانه نقدی.

مسئولان وزارت کار در حالی سیاست سکوت را در برابر اقدامات مربوط به حذف یارانه‌بگیران را در دستور کار خود قرار داد‌هاند که سعی دارند که با استفاده از بانک‌های اطلاعاتی مهم مردم خطای حذف یارانه‌بگیران را به حداقل برسانند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد خبرگزاری فارس، دولت در لایحه بودجه ۹۷ کل کشور قصد دارد تا بیش از ۲۰ میلیون نفر از یارانه‌بگیران را از لیست دریافت یارانه حذف کند و این در حالی است که درباره چگونگی استفاده از بانک‌های اطلاعاتی ابهاماتی وجود دارد.

بر اساس این گزارش در گذشته دولت سعی داشت ۵ میلیون نفر از یارانه بگیران را حذف و منابع آن را صرف افزایش مستمری نیازمندان و اشتغال کند اما به دلیل ضریب خطای بالا مجبور شد تا یارانه یک و نیم میلیون نفر را مجددا برقرار کند.وزارت کار در سال گذشته سعی کرد تا اطلاعاتی را در راستای حذف یارانه اقشار مختلف جامعه از مسئولان دولتی دریافت کند اما با سکوت آنها مواجه شد.

مسئولان این وزارتخانه در جدیدترین برنامه خود سیاست سکوت را در قبال موضوع یارانه‌ها در پیش گرفته‌اند،اخیرا اظهار نظری از سوی قائم مقام وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره چگونگی حذف بیش از ۲۰ میلیون نفر از یارانه‌بگیران در خبرگزاری فارس منتشر شد که نشان می‌داد دولت قصد دارد بانک اطلاعاتی مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی را به کار گرفته تا ضریب خطای خود را کمتر کند.

در عین حال تازه‌ترین خبرها از منابع آگاه حاکی از این است که دولت سعی دارد تا دسترسی‌ خود را به سایر بانک‌های اطلاعاتی از جمله حساب‌های بانکی افزایش داده و در این راستا برای حذف یارانه غیرنیازمندان تراکنش‌های بالا در حساب‌های بانکی مدنظر قرار گیرد.

با این حال هنوز مشخص نیست که وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به عنوان متولی حذف یارانه بگیران موفق خواهد شد که امکان دسترسی استفاده از سایر بانک‌های اطلاعاتی از جمله حساب‌های بانکی را از دولت اخذ کند یا خیر و باید دید مجلس شورای اسلامی در این باره چه تصمیمی خواهد گرفت.

منبع : http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13961001000636

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار