ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

یارانه‌بگیران، قلع و قمع و فقرا نابود می‎شوند!:

0

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت در لایحه بودجه یارانه ها را استانی کرده که به معنای در اختیار قرار دادن یارانه ها به دست استاندار و قلع و قمع یارانه بگیران است.

سرویس سیاسی فردا: حمیدرضا حاجی بابایی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم گفت: به شدت مخالفم که افراد جامعه برای دریافت یارانه به سازمان های حمایتی مراجعه کنند. این نوعی زورگویی به مردم است.

وی در گفتگوی ویژه خبری گفت: بر اساس لایحه بودجه پنج دهک جامعه از دریافت یارانه ها حذف می شوند و این مسئله نه تنها فقر را در کشور بر نمی دارد بلکه فقیر را نابود می کند.

حاجی بابایی افزود: دولت به مجلس شورای اسلامی اعلام کند پولی که از حذف یارانه ها به دست می آورد کجا می خواهد خرج کند؟

وی گفت: دولت در لایحه بودجه یارانه ها را استانی کرده که به معنای در اختیار قرار دادن یارانه ها به دست استاندار و قلع و قمع یارانه بگیران است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: در هدفمندی یارانه ها پول مردم را دادیم اما سهم تولید و ۲۰ درصد مربوط به کارکنان مشخص نیست کجا رفت.

حاجی بابایی گفت: در لایحه بودجه آمده است اگر کسی می خواهد یارانه بگیرد باید برود و در صف بایستد.

وی افزود: چرا مصوبه ای که در آن قرار شد افرادی که سالانه بیش از ۳۵ میلیون تومان درآمد دارند یارانه نگیرند اجرا نشد؟

حاجی بابایی گفت: ما که نمی خواهیم اقتصاد را رشد دهیم بلکه اقتصاد را برای مردم می خواهیم.

وی افزود: محل هزینه ۱۶ هزار میلیارد تومانی که از حذف یارانه بیش از ۳۰ میلیون نفر از افراد جامعه بدست می آید در بودجه مشخص نیست و این مبلغ نیز کنار ۵۰ هزار میلیارد تومانی که در بودجه نمی آید و در خزانه نیز نمی رود قرار می گیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: قانون هدفمندی یارانه ها را که یک بسته است باید باهم اجرا کنیم یا اجرا نکنیم.

حاجی بابایی افزود: اگر قانون هدفمندی یارانه ها مانند آنچه که در لایحه بودجه آمده است اجرا شود، با ان مخالفم.
وی گفت: در لایحه بودجه آمده است که بنزین گران و یارانه ها حذف شود.

منبع : http://www.fardanews.com/fa/news/759167

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار