ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

وضعیت تامین اجتماعی برای مجلس آشکار شد:

0

محمدرضا بادامچی در گفت‌وگو با ایلنا:

وضعیت تامین اجتماعی برای مجلس آشکار شد/ دولت باید سالانه ۱۰ درصد از بدهی خود را پرداخت کند .

یک نماینده مجلس معتقد است عدم پرداخت بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی باعث به خطر افتادن منافع اقشار آسیب‌پذیر جامعه می‌شود.

محمدرضا بادامچی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در مورد بررسی‌هایی که نمایندگان مجلس در خصوص وضعیت بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی انجام داده اند، به خبرنگار ایلنا می‌گوید: در جلسه‌ای که هفته گذشته با حضور  ۱۵۷ نماینده مجلس برگزار شد که نمایندگان گزارشی در مورد وضعیت سازمان تامین اجتماعی ارائه دادند تا اطلاعات بیشتری از این سازمان در اختیار همکاران ما در مجلس قرار بگیرد.

این نماینده مجلس معتقد است این گزارش باعث شد تا وضعیت تامین اجتماعی برای مجلس آشکار تر شود.

وی می‌دهد: در این خصوص نمایندگان مجلس در نامه‌ای از رییس جمهور خواستند تا برای جلوگیری از ورشکستگی صندوق‌های تامین اجتماعی دولت بدهی‌های خود را پرداخت کند.

او اضافه می‌کند: عدم پرداخت این مطالبات منجر به بر هم خوردن تعادل بین منابع و مصارف سازمان به‌عنوان یک صندوق بیمه‌ای می‌شود و این موضوع به کاهش ارائه خدمات به جامعه هدف که عموما آسیب پذیرترین قشر جامعه یعنی کارگران ختم می‌شود.

بادامچی با اشاره به افزایش بدهی‌های دولت و تاثیر آن بر روند فعالیت تامین اجتماعی خاطرنشان می‌کند: اگر دولت بدهی‌های خود را نپردازد تامین اجتماعی مجبور است از بانک‌ها وام بگیرد و تا امورات خود و صندوق‌های خود را بچرخاند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه‌ای که در این مورد به رییس جمهور داده شده است می‌گوید: بنا به نامه‌ای که برای رییس جمهور ارسال کردیم پیشنهاد دادیم تا دولت سالانه ۱۰ درصد از بدهی‌های خود را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کند تا وضعیت این سازمان بهبود پیدا کند.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار