ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

کارگران بازنشسته با تاخیر مستمری می‌گیرند:

0

بازرس کانون بازنشستگان شهرستان تهران:

کارگران بازنشسته با تاخیر مستمری می‌گیرند/ دولت برای پرداخت طلب تامین اجتماعی اقدام کند .

بازرس کانون بازنشستگان شهرستان تهران با ابراز نگرانی نسبت به تاخیر در پرداخت مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، می‌گوید که مستمری شهریور و مهرماه ۹۶ مستمری بگیران این سازمان با تاخیر به حساب آنها واریز شده است.

«حسن ایزدان» بازرس کانون بازنشستگان شهرستان تهران در گفتگو با ایلنا، اظهار داشت: مستمری شهریور و مهرماه ۹۶  مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در کل کشور با تاخیر به حساب آنها واریز شده است و این نگرانی برای آنها پیش آمده است که این تاخیرها در ماه‌های پیش رو بازهم تکرار شود.

وی اضافه کرد: مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی بر اساس لیست حروف الفبا به حساب آنها واریز می‌شود و اسامی مستمری بگیرانی که نام خانوادگی آنها با حروف‌ پایانی فهرست الفبا آغاز می‌شود، نهایتا تا بیست و هفتم هر ماه مستمری خود را دریافت می‌کردند اما حالا دو ماه است که مستمری‌‌های حروف‌ آخر به  سی‌ام هرماه واریز می‌شود.

وی با ابراز نگرانی نسبت به تاخیرهای، پیش آمده در پرداخت مستمری‌ها، افزود: البته این تاخیرها تنها مربوط به حروف‌های پایانی نیست و حروف‌ ابتدایی نیز در این دو ماه با تاخیر مستمری‌های خود را دریافت کرده‌اند.

بازرس کانون بازنشستگان شهرستان تهران با بیان اینکه بازنشستگان مجبورند که در چنین مواقعی برای گذارن زندگی از راه‌های دیگری مانند صرفه‌جویی بیشتر در هزینه‌های زندگی و قرض گرفتن از سایرین هزینه‌های زندگی خود را تامین کنند.

ایزدان البته تاکید دارد که پرداخت نشدن بدهی بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی دولت به سازمان تامین اجتماعی موجب تاخیر در پرداخت مستمری‌ها شده است؛ گفت: دولت به تعهدات خود در پرداخت طلب سازمان عمل نکرده است و این نگرانی پیش آمده است که در آینده این تاخیرها بیشتر هم بشود از این رو دولت باید فکری اساسی به حال بدهی‌های خود بکند. بدهی که هم اکنون به بیشتر از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار