ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

حذف چراغ خاموش ۴ صفر از هزار تومانی جدید :

0

با انتشار اسکناس های نو مشخص شد:

حذف چراغ خاموش ۴ صفر از هزار تومانی جدید + عکس.

یکی از مسائلی که در سال های اخیر هر از چند گاهی در فضای اقتصاد ایران مورد بحث قرار گرفته حذف صفر یا صفرها از پول ملی است. در اسکناس‌های هزار تومانی جدید مقابل عدد «یک» لاتین (که با دایره قرمز مشخص شده است) هیچ صفری قرار ندارد. اتفاقی که می‌تواند به معنای حذف نرم چهار صفر از پول ملی ایران باشد.

به گزارش اقتصادنیوز ، در ماه‌های اخیر با تغییر واحد پولی ایران از ریال به تومان، برخی شایعات درخصوص روند حذف صفر از اسکناس‌ها ‌مطرح شده بود که البته با تکذیب برخی از مسوولان بانک مرکزی مواجه شد. کارشناسان معتقدند که حدف صفر از پول ملی، نیاز به ثبات بیشتر اقتصاد و نیز کنترل تورم دارد.

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که اجرایی کردن این امر یک سال زمان می‌برد و باید لایحه مستقل به مجلس شورای اسلامی فرستاده شود. به گفته مسوولان، مطالعات بسیاری در زمینه اصلاحات ساختار پولی و بانکی کشور شده است و امکانات حذف صفر از واحد پول ملی نیز بررسی شده است.

هزار تومانی جدید

رئیس‌کل بانک مرکزی پیش‌تر در این خصوص عنوان کرده است: پیش‌نیاز حذف صفر رسیدن به ثبات اقتصادی است و باید به مرور اسکناس‌های قدیمی را خارج و اسکناس‌های جدید را وارد کنیم. به گفته او، علت اصلی این مساله تطبیق واقعیات پولی با ذهن مردم است. به‌نظر می‌رسد ثبت رقم یک، در هزار تومانی گام نخست از حذف صفر در اقتصاد کشور است.

منبع : http://www.eghtesadnews.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار