ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اعتراضات کارگری اینترنتی شد:

0

با رونمایی از سامانه ثبت قراردادهای کار،

اعتراضات کارگری اینترنتی شد:

سامانه ثبت قراردادهای کار و سامانه ثبت دادخواست‌ها با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رونمایی شد و از این پس کارگران می‌توانند اعتراضات خود را به صورت اینترنتی مطرح کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سامانه جامع روابط کار امروز در حاشیه نشست تخصصی امنیت شغلی همراه با امنیت سرمایه گذاری و تولید رونمایی شد این نشست صبح امروز با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان رئیس جمهور و تشکل های کارگری و کارفرمایی در مجموعه تلاش برگزار شد.

 ذیل سامانه جامع روابط کار بیش از ۳۰ نرم افزار و سامانه طراحی شده که یکی از این نرم افزارها مربوط به ثبت قراردادهای کار و ثبت دادخواست‌ها است.

با رونمایی از سامانه ثبت قراردادهای کار در آینده نزدیک تمام کارفرمایان موظف به ثبت قراردادهای منعقده خود با نیروی کار در این سامانه خواهند بود.

مهمترین مزیت سامانه ثبت قراردادها، تفکیک نوع قراردادها اعم از دائم و موقت خواهد بود که امکان شناسایی و ساماندهی قراردادهای کار را به وزارت کار می دهد.

به گزارش فارس، بر اساس اعلام تشکل های کارگری در حال حاضر بیش از ۹۳ درصد کارگران با قراردادهای موقت مشغول به کار هستند که این موضوع امنیت شغلی نیروی کار را تهدید می کند.

همچنین با رونمایی از سامانه ثبت دادخواست، امکان ثبت هر گونه شکایت و دادخواست از سوی کارگران بدون مراجعه حضوری به مراجع حل اختلاف فراهم می شود.

منبع : http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13960516001133

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار