ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

در نامه کانون های بازنشستگی به رئیس جمهور مطرح شد؛

0

بخش مهمی از مسائل حوزه کارگران بازنشسته در دولت یازدهم مرتفع شد/ دستاوردهای ارزشمندی در پی تعامل سازنده میان وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی و کانون های بازنشستگی بدست آمد.

کانون های بازنشستگی سراسر کشور در نامه ای خطاب به رئیس جمهور محترم کشور، خواستار تداوم رویکرد و خدمات دکتر علی ربیعی در وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی و دکتر سید تقی نوربخش در سازمان تامین اجتماعی در ۴ سال دولت دوازدهم شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در نامه کانون های بازنشستگی به دکتر روحانی آمده است:
برادر ارجمند جناب آقای دکترحسن روحانی
رئیس جمهور محبوب جمهوری اسلامی ایران
با سلام

برگ زرین دیگری در تاریخ نظام شکوهمند ایران اسلامی با حضور چشمگیر آحاد مردم غیور در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب شایسته حضرتعالی رقم خورد تا امید به فردایی بهتر در جای جای میهن اسلامی تابیده شود.
مشارکت و حضور آگاهانه اقشار جامعه که تداوم دولت محترم تدبیر و امید را برای ۴ سال دیگر با امید به آنکه می توان با همدلی و تجمیع توان نیروهای دلسوز انقلاب بر مسایل و مشکلات فایق شد. بی تردید ملت سرافراز ایران را بر بلندای قله های سعادت و پیشرفت رهنمون خواهد ساخت. این توفیق حاصل نشد مگر با حضور پرشور اقشار گوناگون ازجمله بازنشستگان و مستمری بگیرانی که از بدو انقلاب اسلامی تا دوران‌های متعدد دفاع مقدس و عرصه های سازندگی و تولید و آبادانی کشور از جان مایه گذاشتند. و هم اکنون با جمعیتی بالغ بر ٧ میلیون نفر همچنان ثابت قدم در حفظ آرمانهای نظام بوده و در هنگامه های سخت و سرنوشت ساز همانند انتخابات حضوری فعال داشته اند. این قشر عزیز همچنانکه با ایفای نقش مهم خود در انتخابات سهم دارند از مناسبات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نیر متأثر می شوند. بحمدلله با استقرار دولت تدبیر و امید در ۴ سال گذشته علی رغم صرف توان مضاعف در راستای رفع کاستی ها و میراث منفی بر جای مانده با اتخاذ تدابیر راهگشا بخش مهمی از مسایل و مشکلات موجود در حوزه کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی مرتفع گردید و اقدامات ارزشمندی در این حوزه انجام پذیرفت البته تا رسیدن به نقطه مطلوب و آنگونه که در شأن بازنشستگان و مستمری بگیران باشد راه درازی در پیش روست.
جناب آقای رئیس جمهور
تردیدی نیست که توفیقات بدست آمده تنها در سایه ایجاد و تقویت تعاملات سازنده و روزافزون میان تشکلات و کانون های بازنشستگی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی حاصل شده و این دستاورد ارزشمند را باید قدر دانست و ارج نهاد. دوران پرفراز و نشیبی را پشت سر گذراندیم و بحمدلله در سایه همکاری و تعاون قادر شویم بر مشکلات چیره شویم و با عهدی که با بازنشستگان و مستمری بگیران بر سر راه اعتلای زندگی شرافتمندانه آنها بسته ایم همچنان پایبندیم و در این راه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم کرد.
رئیس جمهور محبوب جناب آقای دکتر روحانی
هم اکنون که در برهه حساس و سرنوشت ساز معرفی اعضای محترم کابینه دوازدهم به مجلس شورای اسلامی قرار داریم بیش از هر زمان دیگری ضرورت تاکید ویژه به جایگاه بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی و ارتقای سطح معیشت و رفاه آنها که چند سالی است در سایه استوار ثبات سازمان تأمین اجتماعی مطالبات و انتظارات آنها بیشتر به چشم آمده است، احساس می شود. لذا تشکلات و کانون های بازنشستگی با عنایت به گذراندن تجربه های موفق در سالیان گذشته و با اطمینان خاطر از حسن نظر و دیدگاه مشفقانه حضرتعالی به عنوان مدافع و دلسوزی امین برای بازنشستگان و مستمری بگیران انتظار دارند زمینه تداوم خدمات ارزشمند آقای دکتر ربیعی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جناب آقای دکتر نوربخش مدیرعامل محترم سازمان تأمین اجتماعی در دولت جدید فراهم گردد تا با یاری هم بتوانیم سرمنشا خدمات ماندگاری برای جامعه هدف باشیم و یقین داریم نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با توجه به سوابق درخشان و تعهد خالصانه این عزیزان ما را در این خصوص یاری خواهند رساند. روسا و نمایندگان محترم کانون‌های بازنشستگی تأمین اجتماعی به شرح ذیل با تاکید بر پیگیری درخواست ها و مطالبات قانونی اقشار بازنشسته و مستمری بگیر حمایت خود را از تداوم رویکردها و خدمات مقام عالی وزارت و مدیرعامل محترم سازمان تأمین اجتماعی اعلام می نمایند.
توفیق خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی را از درگاه خداوند منان خواستارم.

منبع : http://www.tamin.ir/News/Item/46034/2/46034.html

۱ / ٧

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار