ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

کارگران بازنشسته در سود سهام‌های سودآور سهیم می‌شوند:

0

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

کارگران بازنشسته در سود سهام‌های سودآور سهیم می‌شوند/ مشکل صندوق فولاد حل می‌شود .

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به اصفهان از طرح‌های جدید این وزراتخانه برای حمایت از مستمری بگیران تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایلنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به اصفهان از طرح‌های جدید این وزراتخانه برای حمایت از مستمری بگیران تامین اجتماعی خبر داد.

علی ربیعی در دیدار با نمایندگان مردم درمجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان و جامعه کار و کارگری استان به طرح تامین اجتماعی مهربان اشاره کرد و افزود: این طرح با نماد خوشرویی دنبال می‌شود که تکریم ارباب رجوع را که بیشتر از قشر ضعیف جامعه هستند دنبال دارد.

وی از رونمایی کاراکارت بدون ضامن در ابعاد جدید برای مستمری بگیران این سازمان خبر داد و گفت: با تعاملات انجام شده تزریق این کارت‌ها برای بهبود اوضاع زندگی این قشر انجام می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از اجرای طرح سهیم کردن مستمری بگیران در سهام‌های سود آور در هفته تامین اجتماعی خبر داد.

ربیعی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رفع مشکلات صندوق بازنشستگی فولاد، برای جبران عقب ماندگی‌ها و معوقات بازنشستگان زیر پوشش این صندوق قول داد.

وی با اشاره به اینکه بخش درمان تامین اجتماعی را با ۸ هزار میلیارد ریال اعتبار تحویل گرفته است گفت: هم اکنون اعتبار این معاونت به ۲۰ هزار میلیارد ریال رسیده است.

وی با تاکید بر تقویت طرح اشتغال فراگیر هم افزود: ۱۱ میلیون حاشیه نشین در کشور نیازمند ساماندهی بیمه‌ای هستند که اجرای آن را در دستور کار قرار داده‌ایم.

استاندار اصفهان هم در این دیدار اصفهان را جزو استان‌های کم برخوردار از لحاظ امکانات دانست و افزود: این در حالی است که ۱۰ درصد کارگران کشور در این استان هستند.

رسول زرگر‌پور ظرفیت‌های استان اصفهان را بسیار مطلوب برای پیشبرد اهداف سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد و گفت: بیش از ۶۰ درصد جمعیت استان اصفهان تحت پوشش این سازمان قرار دارد.

وی ساخت بیمارستان میلاد را از طرح‌های دارای اولویت برشمرد وگفت: مسائل فنی و دریافت پروانه هتل هما عملی شده و پیگیری لازم برای جهت اجرایی شدن طرح در دستور کار قرار داده شده است.

در این دیدار نمایندگان استان با بیان مشکلات مردم پیگیری طرح‌های بهداشتی و درمانی سازمان تامین اجتماعی را خواستار شدند و در خواست کردند به نیازهای مردم و قشر کارگر و تکریم آن‌ها در تامین اجتماعی توجه بیشتری شود.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار