ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

فروش سهام بانک رفاه به بازنشستگان تامین اجتماعی:

0
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فروش سهام بانک رفاه به بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: فروش سهام بیمه ملت به بازنشستگان کشوری را شروع کرده ایم و قرار است بهترین هلدینگ ها را برای ارتقاء وضعیت زندگی به بازنشستگان واگذار کنیم.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، علی ربیعی سه شنبه شب در نشست با تشکل ها و سمن ها که در مجموعه تلاش برگزار شد، با بیان اینکه مردم در انتخابات اعلام کردند دوست دارند در شرایط صلح و ارامش در کنار هم کار کنند ، گفت: محو فقر و نابرابری را باید در ذیل عقلانیت پیگیری کنیم.

وی مهمترین پیام انتخابات را اجماع عمومی دانست و تاکید کرد: نهادینه شدن مدارا و عقلانیت انتخاب بزرگی است.

وزیر رفاه یادآور شد: در هر انتخاباتی عده ای غمگین و عده ای شاد می شوند.

ربیعی با اشاره به برخی بی اخلاقی ها که در دوران انتخابات ریاست جمهوری پیش آمده بود، اظهار امیدواری کرد که این بی اخلاقی ها و اتهام زدن ها فقط در این یک ماه انتخابات بوده باشد و در چهار سال پیش رو ادامه نیابد.

وی گفت :اما از نظر من به عنوان وزیر کار مهمترین موضوعی که در این انتخابات ریاست جمهوری مورد توجه بود فقر و اشتغال به منصه افکارعمومی کشیده شد.

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: به نظر من گفتمان یاد شده یک برکت بود و باید تلاش کنیم نابرابری را در کوتاه مدت کاهش دهیم و در بلندمدت آن را محو کنیم.

ربیعی با بیان اینکه من وزیر بیکاران هم هستم ، گفت: باید تلاش کنیم که بیکاری را در چهار سال پیش رو کاهش دهیم و باید در حوزه رفاه از کمک های صدقه ای به سمت توانمندسازی انسان ها گام برداریم.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دولت تدبیر این بود که شرایط بازنشستگان را بهبود بخشد، افزود: متاسفانه نابرابری از گذشته زیاد بود و این فاصله باید در زمان طولانی تری به حداقل برسد. همچنین تلاش شد که از اموال کارگران در تامین اجتماعی حمایت شود به گونه ای که امانتدار اموال آنان باشیم.

وزیر رفاه گفت: تمام تلاش مسوولان حوزه کار این است که شرایط معیشت مردم را به گونه ای بهبود دهند که مردم راحت تر زندگی کنند.

ربیعی همچنین از افزایش ۵۵ درصدی تشکل ها در دولت تدبیر خبر داد و گفت: موفقیت دولت دوازدهم در گرو مثلث جامعه، تشکل ها و دولت است.

وی از برنامه وزارت کار برای توسعه سهم تشکل ها در شورای عالی تامین اجتماعی خبر داد و افزود: این برنامه وزارت کار به شکل لایحه به مجلس هم داده شده است که سهم تشکل های کارگری و کارفرمایی در این شورا بهبود یابد. به غیر از سهم نمایندگان دولت سه نماینده کارگری و سه نماینده کارفرمایی در این شورا تصمیم گیری کنند.

منبع : http://jamejamonline.ir/online/2871139444694228557

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار