ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

افزایش مستمری‌ها از اردیبهشت اعمال می‌شود :

0

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

افزایش مستمری‌ها از اردیبهشت اعمال می‌شود .

به گفته مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی افزایش ۱۴ ونیم درصدی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی اردیبهشت ماه عملیا تی می شود.

به گزارش ایلنا؛ تقی نوربخش در نشست خبری ظهر امروز سه شنبه اعلام کرد افزایش ۱۴ ونیم درصدی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی  اردیبهشت ماه عملیا تی می شود.

به گفته وی بر اساس قانون تأمین اجتماعی حداقل حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی برابر با حداقل حقوق مصوب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال گذشته افزایش ١۴ و نیم درصدی در این وزارت خانه به تصویب رسیده است، حداقل حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز به همین میزان افزایش می یابد.

نوربخش در ادامه تصریح کرد، طبق  تصویب هیأت محترم وزیران میزان افزایش حقوق سایر سطوح نیز  ۱۲ ونیم درصد   افزایش پیدا کرده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین گفته است: با اعمال افزایش ١۴ و نیم درصدی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران در سال ٩۶ ملاحظه می شود که میزان افزایش حقوق بازنشستگان و همچنین افزایش حقوق جامعه کارگری در دولت تدبیر و امید در همه سالها بیشتر از نرخ تورم بوده است و این افتخاری برای دولت محسوب می شود.

او با بیان اینکه  در سالهای گذشته میزان عقب افتادگی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با نرخ تورم به ۵۱ درصد رسیده بود افزود:در دولت یازدهم این عقب افتادگی  تا ۸۱ درصد جبران شد ه است.

طبق اظهارات  وی از سال جاری حقوق بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی کمتر از یک میلیون ۱۰۰  هزار تومان نخواهد بود و اگر افزایش حقوق اعمال شده در این سالها را با دولت قبل مقایسه کنیم  می بینیم که واقعا در این دولت گامهای عملی قابل توجهی برای بهبود معیشت مردم برداشته شده است.

طبق گفته مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی پرداخت مابه تفاوت افزایش حقوق فروردین ماه بازنشستگان ومستمری بگیران  تامین اجتماعی در خرداد ماه بانجاممی شود.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار