ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تخلف ۸۰۰ میلیون تومانی در یکی از بنگاه های زیر مجموعه تامین اجتماعی:

0

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از تخلف ۸۰۰ میلیون تومانی تحت عنوان مسئولیت اجتماعی و کمک به کودکان در یکی از بنگاه های اقتصادی زیر مجموعه تامین اجتماعی خبر داد.

سید تقی نوربخش در همایش مسئولیت اجتماعی و بهبود فضای کسب و کار گفت: در یکی از بنگاه های اقتصادی زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی اعلام شده بود که ۸۰۰ میلیون تومان بابت مسئولیت اجتماعی و کمک به کودکان کار به یک NGO پرداخت شده است اما زمانی که بررسی کردیم مشخص شد که حتی هیات مدیره این سازمان مردم نهاد نیز مشخص نیست و اثری از این بنگاه اجتماعی نبود.

به نقل از اتاق۲۴، وی افزود: تمام تلاش ما این که در سازمان تامین اجتماعی مسئولیت اجتماعی خود به بهترین نحو انجام داده و در همین رابطه تاکنون نسبت به جذب افراد معلول اقداماتی را داشته ایم.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به جامعه هدف این سازمان اظهار کرد: در حال حاضر ۴۲ میلیون نفر از جمعیت ایران تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند و ۵ میلیون ۲۰۰ هزار سرپرست خانوار نیز به عنوان مستمری بگیر خدمات مختلفی از سازمان تامین اجتماعی دریافت می کنند.

نوربخش با تاکید بر اینکه بودجه سازمان تامین اجتماعی متکی به نفت و مالیات نیست تصریح کرد: بخش قابل توجهی از منابع سازمان تامین اجتماعی از سوی کارفرمایان تامین می شود و بودجه ما متکی به دولت، نفت و یا مالیات نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر دو سوم منابع سازمان تامین اجتماعی از سوی کارفرمایان تامین شده و ما هیچگاه سربار دولت نبوده ایم.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی  با تاکید بر توجه کارفرمایان مسئولیت اجتماعی خود اذعان کرد: در شرایط سخت اقتصادی کنونی کارفرمایان مسئولیت اجتماعی خود را فراموش نکرده و حق بیمه کارگران را پرداخت کرده اند.

نوربخش با اشاره به مصارف سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: در سال ۹۵ با احتساب عیدی پرداخت شده به مستمری بگیران ۵ هزار ۵۰۰ میلیارد تومان به عنوان مصارف سازمان تامین اجتماعی محاسبه شد این در حالی است که اعتبارات این حوزه در کل کشور رقمی حدود ۱۷ هزار میلیارد تومان است.

وی با تاکید بر اهمیت نقش زنان در سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: در حال حاضر از ۷۲ هزار پرسنل سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور ۵۲ هزار نفر زن هستند و در ماه های گذشته تعدادی از زنان به عنوان مدیران کل استان ها معرفی شده اند.

منبع : http://1000site.ir/home/frame/918/http://www.asianews.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار