ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

سَرِ کارگران بی‌کلاه مانده‌ :

0

عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور:

توقع بالا از مزد طبیعی است/سَرِ کارگران بی‌کلاه مانده‌ .

عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور معتقد است که کارگران همواره توقعات و انتظارات خود از دستمزد را متناسب با رکود اقتصادی حاکم بر اقتصاد کشور تعدیل کرده‌اند برای همین در خصوص مزد ۹۶ باید توقعاتشان بالا باشد.

«علی اصلانی» عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور در گفتگو با ایلنا، اظهار داشت: کارگران همواره توقعات و انتظارات خود از دستمزد را متناسب با رکود اقتصادی حاکم  بر اقتصادی کشور تعدیل کرده‌اند برای همین معتقدیم که  سرشان در این خصوص همواره بی کلاه مانده است.

رئیس کانون شوراهای اسلامی کار استان البرز با بیان اینکه توقعات کارگران از دستمزد ۹۶ باید بالا باشد، گفت:  دولت مدعی است که  شرایط اقتصادی کشور بهبود یافته است این در شرایطی است قدرت خرید کارگران نه تنها هیچ تغییر محسوسی نیافته بلکه شرایط به مراتب برای آنها بدتر هم شده است و برای همین کارگران حق دارند که توقع بالایی داشته باشند.

وی با بیان اینکه این سطح از توقعات کارگران در خصوص افزایش عادلانه دستمزد، به جا و ضروی است، افزود: وضعیت معاش خانواده‌های کارگران به عنوان طبقات فرودست و محروم مساعد نیست؛ چرا که آنها حقوق‌های نجومی را با درآمدهای ناچیز خوشان مقایسه می‌کنند.

رئیس کانون شوراهای اسلامی کار استان البرز در خصوص افزایش هزینه‌های سبد معیشت کارگران، افزود: هزینه‌های خوراک ، پوشاک و مسکن و بهداشت به شدت افزایش یافته است گاهی این افزایش برای یک سری از اقلام مصرفی صد درصدی بوده است در این میان اما دستمزدها معقولانه و هدفمند افزایش نیافته است.

عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار در پایان افزود: بیشترین آسیب‌های اجتماعی متوجه کارگران و خانواده‌های آنان است از این رو دولت در این زمینه مسئولیت مضاعفی دارد.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار