ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

ضرورت ترمیم مزد کارگران:

0

در جلسه اعضای کارگری شورای عالی کار با فراکسیون کارگر مجلس تاکید شد:

ضرورت ترمیم مزد کارگران/ شکاف بین درآمد و هزینه‌ باید پُر شود.

عضو کارگری شورای عالی کار می‌گوید در جلسه روز گذشته (یکشنبه/۱ اسفند) جمعی از اعضای کارگری شورای عالی کار با اعضای فراکسیون کارگری مجلس بر ضرورت تعیین مزد منطقی و عادلانه با رعایت محاسبات مربوط به سبد معیشت تاکید شد.

«علی خدایی» عضو کارگری شورای عالی کار در گفتگو با ایلنا، اظهار داشت: روز گذشته (یکشنبه/۱ اسفند) نشست مشترکی میان جمعی از اعضای کارگری شورای عالی کار با اعضای فراکسیون کارگری مجلس در مورد مزد ۹۶ برگزار شد.

این عضو کارگری شورای عالی کار که خود در این جلسه حضور داشت، تصریح کرد:  در  جلسه روز گذشته که در محل کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اعضای فراکسیون کارگری مجلس گفته‌های این روزهای کارگران را در مورد نابرابری میان درآمد و هزینه‌های زندگی تایید کرده و بر ضرورت افزایش معقول دستمزد و جبران شکاف موجود تاکید کردند.

عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور در عین حال با نزدیک به واقعیت خواندن اعداد و ارقامی که در روزهای اخیر توسط برخی نمایندگان عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در ارتباط با شرایط اقتصادی کارگران مطرح شده است، گفت: مبنای این صحبت‌ها ریشه در واقعیت‌های اقتصاد خانوارهای کارگری دارد اما تا محاسبه سبد معاش کارگران در جلسات کارگروه مزد خاتمه نیافته باشد نمی توان در مورد دقت این اعداد و و ارقام اظهار نظر قطعی کرد.

خدایی با بیان اینکه گنجاندن محاسبات مربوط به سبد معیشت به جبران شکاف مزدی کمک شایانی می‌کند،  یادآور شد:  هم‌اکنون محاسبات مربوط به سبد معیشت با دقت و حساسیت خاصی در جلسات کارگروه مزد با حضور اعضای گروه کارگری، کارفرمایی و دولت در حال انجام است و امیدواریم که با پایان این مذاکرات بتوان از آن در محاسبات مزد سال ۹۶ استفاده موثری را داشته باشیم.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار