ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

سرمایه گذاری صندوق های بازنشستگی تنها راه صیانت از اموال بیمه شدگان است:

0
مدیرعامل هلدینگ تاپیکو:

سرمایه گذاری صندوق های بازنشستگی تنها راه صیانت از اموال بیمه شدگان است.

مدیرعامل هلدینگ تاپیکو با تاکید بر ضرورت تعیین درست شیوه مدیریت هلدینگ های اقتصادی، آگاهی بر علم اقتصاد و سرمایه گذاری را از فاکتورهای مهم مدیریت اقتصادی هلدینگ ها عنوان کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمد حسن پیوندی در «نمایشگاه صندوق های بازنشستگی، پیشران توسعه ملی»، برگزاری چنین نمایشگاهی را از جهت آگاهی بخشی به مردم و کارکنان ارزشمند خواند و گفت: خیلی از مردم نمی دانند که سپرده های مربوط به عمر دوران کاریشان که در دستگاه ها و سازمان های دولتی به صندوق های بازنشستگی واریز می کنند، به چه سرنوشتی می انجامد.
وی اضافه کرد: با توجه به تورمی که همواره در کشورها وجود دارد، اگر سرمایه های بیمه شدگان راکد گذاشته شوند، مرتب کاهش ارزش خواهند داشت، بنابراین بهترین گزینه سرمایه گذاری است.
پیوندی چگونگی مدیریت سرمایه گذاری ها در صندوق های بازنشستگی را  مهم خواند و تصریح کرد: دولت به ازای بدهی های خود، برخی از شرکت های اقتصادی در بخش های مختلفی از صنایع را به این صندوق ها واگذار کرده  و باید رویکرد و سیاستی درست در مدیریت آن ها تدبیر شود.
وی تاکید کرد: لازمه مدیریت هلدینگ ها، آگاهی بر علم اقتصاد، شناخت کامل از امور فنی و تدبیر در شیوه  اولویت بخشی در بخش های مختلف سرمایه گذاری است که با توجه به وضعیت بازار، تصمیم درست در ورود و یا خروج از بخش هایی از صنعت گرفته شود.
مدیرعامل هلدینگ تاپیکو با بیان اینکه در  بخش هایی از صنایع، تحریم ها به فرصت تبدیل شد، افزود: نیازهایی از هلدینگ ها به جهت تحریم توسط داخل تولید شد و این تبدیل تهدید به فرصت به شمار می آید.

منبع : http://www.tamin.ir/News/Item/37514/2/37514.html

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار