ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تحقیق و تفحص بی سرو صدا از دوتابعیتی ها :

0

افکار نیوز گزارش می دهد؛

تحقیق و تفحص بی سرو صدا از دوتابعیتی ها / عدم تمایل برخی از وزارتخانه ها و ادارات برای همکاری .

تحقق و تفحص از بررسی وضعیت افراد دوتابعیتی و دارای گرین‌کارت در حوزه مسئولان و مدیران ارشد و شناسایی خلاءهای قانونی در این زمینه، از روزهای گذشته آغاز شده و هم اکنون ادامه دارد اما برخی از ادارات و وزارتخانه ها تمایلی چندانی برای تحقیق و تفحص ندارند.

گروه سیاسی- تحقق و تفحص از بررسی وضعیت افراد دوتابعیتی و دارای گرین‌کارت در حوزه مسئولان و مدیران ارشد و شناسایی خلاءهای قانونی در این زمینه، گرچه طرحی بود که در مجلس نهم مطرح شد اما به سرانجام نرسید، اما با تشکیل مجلس دهم این طرح از همان ماه اول در دستور کار نمایندگان مجلس قرار گرفت.
به گزارش افکارنیوز، طرح مذکور گرچه با مخالفت هایی رو برو بود اما سرانجام روز سه شنبه ۲۵ آبان در صحن مجلس مصوب شد. مصوبه ای که در حال حاضر به مرحله اجرا رسیده است.

جواد کریمی قدوسی، محمد جواد ابطحی، حسینعلی حاجی دلیگانی، محمد دهقانی، نادر قاضی پور، حسن نوروزی، سید حسین نقوی حسینی، قاسم جاسمی، مجتبی ذوالنوری، ابوالفضل ابوترابی و مجید ناصری نژاد۱۱ عضو کمیته تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها هستند.

قدوسی رئیس، نوروزی و ابطحی نواب رئیس و حاجی دلیگانی دبیر این کمیته هستند.

بر اساس گزارش خبرنگار افکارنیوز در حال حاضر تعدادی از مدیران کل در وزارتخانه ها و ادارات مختلف، مدیران بانک ها،  مدیران شرکت های دولتی و اعضای هیئت مدیر این شرکت ها و کارکنان دولت دوتابعیتی هستند که با انجام تحقیق و تفحص وضعیت این عده روشن تر می شود.

گفته می شود وزارت نفت بیشترین دوتابعیتی ها را داراست و تعدادی از مدیران در این وزارتخانه دوتابعیتی ها هستند.

این کمیته تا کنون جلساتی داشته و روند کار تحقیق و تفحص هم آغاز شده است.

مطابق آئین نامه داخلی مجلس تا زمان اتمام کار هیئت تحقیق و تفحص اعضای حق اظهار نظر در باره روند کار ندارند اما بر اساس اطلاع خبرنگار ما با شروع کار تحقیق و تفحص از دوتابعیتی ها، نامه نگاریها با برخی ادارات آغاز شده و در همین راستا از مشاورین سیاسی هم کمک گرفته شده است.

خبرنگار افکار نیوز مطلع شده که برخی از ادارات و سازمانها چندان تمایلی به همکاری با این کمیته تحقیق و تفحص ندارند و مقاومت هایی صورت می گیرد.

اما اعضای کمیته مجلس در انجام تحقیق و تفحص جدی هستند و با مکاتباتی که با ادارات داشتند، منتظر پاسخ هستند.

در هر حال باید منتظر بود تا نتیجه کار این هیئت را مشاهده کرد.

طبق قانون جمهوری اسلامی ایران داشتن تابعیت کشور بیگانه خلاف قانون بوده و افراد دوتابعیتی ها نباید در رده مدیران و ادارات مشغول بکار شوند.
علیرضا تهرانی

منبع : http://www.afkarnews.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار