ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تورم یکی از شاخص های افزایش مزد کارگران محسوب می شود:

0
رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران کشور:

تورم یکی از شاخص های افزایش مزد کارگران محسوب می شود /توجه به معیشت؛ انتظار جامعه کارگری از دولت .

عباسی گفت: باید با عزم جدی، مشکلات کشور در عرصه های تولیدی برطرف گردد و تفکر بسیجی می تواند در این عرصه حاکم شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا عباسی رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران کشور که به مناسبت هفته استقبال از دهه مبارک فجر،گفت: کارگران همواره به وظیفه و رسالت خود در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی عمل کردند.

وی ادامه داد: کارگران در صف نخست دفاع از انقلاب قرار داشتند و مقام معظم رهبری نیز عنایت ویژه ای به اقشار مختلف کارگری دارند.

عباسی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور حل مشکلات کارگران تصریح: مقام معظم رهبری به خوبی مشکلات و موانع موجود بر سر کار کارگران را می دانند و همواره مشکلات این قشر را به مسئولان یادآور شدند.

وی به تشریح برخی از مشکلات موجود در بین کارگران پرداخت و ادامه داد: مشکلات موجود در بین کارگران از جمله دستمزد، بیمه و حقوق کارگران بارها مورد تأکید قرار گرفته است اما امروز دیده می شود که باز هم حقوق های کارگران جوابگوی معیشت و زندگی آنان نیست.

عباسی ادامه داد: بر اساس بررسی های، سبد هزینه زندگی برای کارگران، حدود سه میلیون تومان است اما شورای عالی کار در این زمینه، تورم را ملاک قرار می دهد، در حالی که تورم تنها یکی از شاخص های افزایش مزد محسوب می شود.

رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران کشور، توجه جدی دولت به این قشر را خواستار شد و گفت: امروز جامعه کارگری از دولت انتظار دارد تا در تعیین دستمزد سال آینده، توجه جدی به معیشت کارگران شود.

وی گفت: حمایت از تولید داخلی نیز مایه دلگرمی کارگران است که عدم اجرای این امر موجب نگرانی جامعه کارگری شده و باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

رییس شورای عالی بسیج کارگری استان تهران افزود: متأسفانه هنوز حمایت از تولید داخلی به صورت کامل و چشمگیر عملیاتی نشده است و این عدم حمایت می تواند به اقتصاد کشور ضربات فراوانی را وارد کرده و نرخ بیکاری را افزایش دهد.

وی ادامه داد: به منظور اشتغالزایی و جلوگیری از افزایش نرخ بیکاری، باید به تولید داخلی توجه جدی شود.

عباسی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرمایشات مهمی را در زمینه حمایت از تولید داخلی دارند و سیاست های کلان این بخش را به سران قوا ابلاغ کردند اما متأسفانه آیین نامه اجرایی در این زمینه تدوین نشده است.

وی گفت: نباید با شعار از کنار فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه حمایت از تولید داخلی به سادگی گذشت.

رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران کشور تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بهترین نظام در جهان است و انقلاب اسلامی در میان ملت های آزادی خواه دنیا زبانزد بوده و به همین خاطر دشمن با همه توان خود می کوشد تا برای کشور مشکل ایجاد کند.

عباسی در پایان خاطرنشان کرد: باید با عزم جدی، مشکلات کشور در عرصه های تولیدی برطرف گردد و تفکر بسیجی می تواند در این عرصه حاکم شود.

منبع : http://www.yjc.ir/fa/news/5954406

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار