ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

جامعه کارگری نیاز به توجه بیشتری از سوی دولت دارد:

0
عضو هیئت مدیره کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی: جامعه کارگری نیاز به توجه بیشتری از سوی دولت دارد.

عضو هیئت مدیره کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با بیان اینکه جامعه کارگری با مشکلات بسیاری مواجه است گفت: دولت یازدهم هیچ توجهی به قشرکارگری و مشکلات آن ندارد.

به نقل ازخبرگزاری تسنیم از اراک، علیرضا امیری شامگاه سه‌شنبه در پنجمین کنگره خانه کارگر شهرستان‌های ساوه و زرندیه با اشاره به نقش کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی کارگران در همه صحنه‌ها از جمله پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال جنگ تحمیلی و سنگرهای کار، تولید وسازندگی نقش پررنگی داشته اما متاسفانه تا کنون هیچ دولتی به‌ویژه دولت یازدهم به این قشر و مشکلات آنها توجهی نداشته‌ و در بخش تامین اجتماعی ظلم بزرگی در حق این قشر انجام داده‌اند.

وی افزود: حقوق یک کارگر از ابتدای انقلاب از ۹ دلار امروز به ۷ دلار رسیده و این درحالی است که هزینه‌ها باتوجه به افزایش چند برابری کالاها چندین برابر شده است.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مرکزی تصریح کرد: جامعه کارگری با مشکلات بسیاری مواجه است که از جمله آنها تبدیل سازمان به صندوق، افزایش بدهی‌ها و عدم اجرای تعهدات قانونی و تغییرات در مدیریت که در ۸ سال ۶ مدیر عوض شده و هر کدام از این مدیران بدترین ظلم را در حق این کارگران کرده‌اند.

عضو هیئت مدیره کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور با بیان نارضایتی جامعه کارگری از دولت یازدهم گفت: دولت فعلی با رای کارگری سرکار آمده و باید در قبال حامیان خود انجام وظیفه‌ کند اما متاسفانه تاکنون از سوی دولت هیچ توجهی به جامعه کارگری و بازنشستگان نشده است.

امیری ادامه داد: جامعه کارگرای به‌ویژه بازنشستگان همیشه دغدغه‌هایی از جمله مسائل کارفرمایان و عدم پرداخت حقوق, اخراج و مشکلات قراردادی, بیکاری فرزندان تحصیل کرده خود، عدم کسب وکار و خوابیدن چرخه تولید صنعت از یک طرف و عدم پرداخت بدهی‌های خود به سازمان تامین اجتماعی و بحث ادغام درمان که متاسفانه در این راستا انرژی زیادی ازبیمه‌شدگان و بازنشستگان صرف شده و زمانی که زورشان نرسید دولت تدبیر و امید با ترفند وزیر بهداشت منابع درمان این قشر را از سازمان تامین اجتماعی گرفته و آن را صرف بیمه سلامت کنند، را داشته‌اند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان داشت: دولت یازدهم بحث حقوق شهروندی را مطرح می‌کند اما اینکه پولی که من کارگر باید برای درمان پرداخت کنم و دولت آن را با حاکمیت خود صرف بیمه سلامت کند هیچ سنخیتی با بحث حقوق شهروندی ندارد، دولت باید در این چندماهه باقیمانده از خدمت خود تکلیف جامعه کارگری و بازنشستگان را مشخص کند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به ضرورت توجه دولت به جامعه کارگری و بازنشستگان گفت: اگر دولت یازدهم حمایت بازنشستگان تامین اجتماعی که نزدیک به هفت میلیون نفر هستند را می‌خواهد باید در افزایش حقوق‌های امسال, اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و پرداخت بخشی از بدهی‌های خود به سازمان تامین اجتماعی اقدام نماید زیرا در غیراین صورت از حمایت جامعه کارگری و بازنشستگان محروم می‌شود.

منبع : http://kanoone-ali.ir

 

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار