ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

وزارت کار مسئول اصلی حادثه پلاسکو است:

0

در گفت‌وگو با فارس اعلام شد:

وزارت کار مسئول اصلی حادثه پلاسکو است/پلاسکو بیشترین اخطار را از آتش‌نشانی گرفته است.

عضو کمیسیون شورای شهر تهران گفت: ۷۰ درصد واحدهای موجود در پلاسکو کارگاه تولیدی است پس وزارت کار براساس ماده ۱۰۵ قانون باید نسبت به تخلفات این ساختمان اقدام جدی می‌کرد.

اقبال شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، گفت: وزارت کار بر اساس ماده ۱۰۵ قانون این وزارتخانه بازرسی از پایگاه‌های تولیدی را انجام می‌دهد و اگر مواردی را مشاهده کرد که باید اقداماتی در آن انحام شود به مسئول آن در وزارتخانه و مالک باید اعلام کند.

وی ادامه داد: بر اساس این ماده قانونی مهلتی به مالک داده می‌شود و اگر مالک در موعد مقرر تخلفات را برطرف نکرد رأساً به دادستانی برای پلمب آن کارگاه می‌تواند اقدام کند.

شاکری گفت: بنابر این قانوناً به وزارت کار این اجازه داده شده که نسبت به تخلف موجود در کارگاه‌های تولیدی اقدام کند. این در حالی است که ۷۰ درصد واحدهای موجوددر پلاسکو کارگاه تولیدی است پس مشمول این قانون وزارت کار می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت: شهرداری و در این موضوع آتش‌نشانی به دفعات مکرر طی ۲ سال گذشته نتایج بازرسی خود را واضح و شفاف به مالک ساختمان پلاسکو اعلام کرده و در یکی از این نامه‌ها تمام اشکالات این ساختمان را اعلام کرده است.

وی افزود:‌رونوشت برای مراجع قانونی از جمله دادسرای پیشگیری از تخلفات نیز ارسال شده است.

شاکری گفت: آتش‌نشانی مسئولیت را متوجه مالک کرده و در نامه اخیر تأکید شده که تمام اتفاقات ناشی از عدم رعایت آئین‌نامه بر عهده مالک ساختمان پلاسکو بوده و تبعات حقوقی و قانونی آن بر عهده مالک گذاشته شده است.

وی گفت:‌این در حالی است که در بین ساختمان‌هایی که نیاز به تذکر داشته‌اند پلاسکو بیشترین اخطار را داشته چرا که در این رابطه ساختمانی بسیار مهم بوده است اما اینکه چرا مالک و وزارت کار نسبت به آن اقدامی نکرده باید ابعاد آن بررسی شود.

منبع : http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13951102000731

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار