ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

نشست آشنایی با نحوه بازرسی از دفتر قانونی برگزار شد:

0
با حضور کارفرمایان و از سوی سازمان تامین اجتماعی؛

نشست آشنایی با نحوه بازرسی از دفتر قانونی برگزار شد.

نشست آموزشی آشنایی با نحوه بازرسی از دفاتر قانونی با حضور مدیر کل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی کارفرمایان و سازمان های تامین اجتماعی، کارشناسان موسسه حسابرسی و تعدادی از تولیدکنندگان و کارفرمایان برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی کارفرمایان و سازمان های تامین اجتماعی در این نشست گفت: در راستای تعامل و ارتباط با تشکل های کارفرمایی جلساتی با اتاق بازرگانی ایران، تهران و شهرستان ها برگزار کردیم .
رضا معینی با بیان اینکه مسائل مورد نیاز تولید کنندگان و پیمانکاران در جلسات با تشکل های کارفرمایی مطرح می شود، افزود: آشنایی بیشتر با قانون تامین اجتماعی از اولویت های مورد درخواست کارفرمایان است که در این جلسه بازرسی از دفاتر قانونی بیان و به سئوالات شرکت کنندگان نیز پاسخ لازم ارائه می شود.
گفتنی است، انجام بازرسی توسط سازمان تامین اجتماعی به منظور تامین حقوق بیمه ای کارکنان و کارگران انجام می شود و این اقدام موجب افزایش اطمینان خاطر کارکنان و تامین امنیت فکری و روحی این افراد می شود.
بر همین اساس تمامی کارگاههای تحت پوشش و کارگاههای تازه تاسیس در شمول حوزه فعالیت بازرسان سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.
ماده ۴٧قانون تامین اجتماعی ضمن اشاره به اختیار سازمان برای انجام بازرسی از کارگاهها و امکان دادن به بازرسان برای تهیه رونوشت و عکس از دفاتر و مدارک موجود در کارگاهها و ممکن ساختن کسب اطلاعات لازم از هریک از روسا، کارمندان، کارگران و مراجع ذیربط برای آنان، کارفرمایان را مکلف می سازد صورت مزد و حقوق و مزایای بیمه شدگان و همچنین دفاتر و مدارک لازم را در موقع مراجعه بازرس این سازمان در اختیار وی بگذارند.
در پایان این نشست، کارفرمایان به بیان مطالب خود پرداختند و پاسخ سئوالات را نیز دریافت کردند.

منبع : http://www.tamin.ir/News/Item/35982/2/35982.html

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار