ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

مشکل بیکاری گیلان حاد است:

0

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان: مشکل بیکاری گیلان حاد است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان از بیکاری شدید در گروه جنسی زنان در استان خبر داد و گفت: مشکل بیکاری در گروه‌های سنی ۱۵ تا ۲۹ سال و تحصیلکرده‌ها در گیلان حاد است.
به گزارش فارس، کیوان محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سهم گیلان از احیای ساختار صنعت ۵۰۰ میلیارد تومان است اظهار کرد: عدد مذکور در حال افزایش است.
وی، افزایش اعتبارات در احیای ساختار صنعت را به دلیل تلاش مدیران در گیلان عنوان کرد و افزود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در اختصاص اعتبارات فعال هستند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان با بیان اینکه روند حرکت استان روبه جلو است، تصریح کرد: استاندار هماهنگی و آرامشی را در گیلان به وجود آورده و این امر موجب شده روند ما مثبت باشد اما نقاط منفی نیز داریم.
محمدی به انتقاد برخی از افراد نسبت به اعلام نرخ بیکاری توسط استاندار گیلان اشاره کرد و گفت: عددی که استاندار اعلام کرده، درست است و آن را مرکز مطالعات مجلس شورای اسلامی ارائه می‌کند اما بنده از افرادی هستم که می‌گویم مشکل بیکاری در گیلان برطرف نشده است.
وی با اشاره به اینکه مشکل بیکاری گیلان در گروه‌هایی حاد است، بیان کرد: در گروه‌های سنی ۱۵ تا ۲۹ سال و تحصیلکرده‌ها مشکل بیکاری داریم و همه باید تلاش کنیم این مشکل برطرف شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان، مشکل بیکاری در گروه جنسی زنان را شدید دانست و متذکر شد: مشکل بیکاری باید با تلاش تمام مسؤولان و دستگاه‌ها برطرف شود.
محمدی در ادامه با تاکید بر احترام به اصحاب رسانه، خاطرنشان کرد: رسانهبه عنوان اسلحه در شکل‌دهی افکار عمومی نقش اساسی دارد.
وی به لایحه بودجه سال ۹۶ اشاره کرد و یادآور شد: لایحه بودجه مذکور پیشنهادی است و توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان با اشاره به حساسیت مردم گیلان نسبت به سرنوشت خود، اظهار کرد: اعتقاد داریم رسانه‌ها باید پرسش‌گر و مطالبه‌گر باشند اما باید بدانند پرسش را از کدام منبع بپرسند.
محمدی، دغدغه‌های موجود در مورد لایحه بودجه سال ۹۶ را دارای جنبه تبلیغاتی و به‌دور از خیرخواهی دانست و بیان کرد: به آزادی رسانه‌ها در حد تهمت و افترا اعتقاد دارم.

منبع : http://www.aryanews.com/NewsFeed/2846195

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار