ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

رأی منفی نمایندگان با انتقال شورایعالی بیمه سلامت:

0

نمایندگان مجلس با ۱۰۶ رأی منفی با پیشنهاد تاجگردون مبنی بر انتقال شورایعالی بیمه سلامت از وزارت کار به وزارت بهداشت مخالفت کردند.

خبرگزاری فارس: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (چهارشنبه) پارلمان و در ادامه رسیدگی به بخش ۱۴ لایحه برنامه ششم توسعه با موضوع «سلامت، بیمه، سلامت و زنان و خانواده»، با پیشنهاد غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه پارلمان مبنی بر انتقال شورایعالی بیمه سلامت از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مخالفت کردند.

در جریان بررسی این پیشنهاد، مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس به عنوان موافق این پیشنهاد در صحن علنی صحبت کرد و سپس محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به عنوان نماینده دولت در مخالفت با این پیشنهاد به سخنرانی پرداخت.

در متن این پیشنهاد آمده بود: از زمان ابلاغ این قانون، شورایعالی بیمه سلامت و دبیرخانه آن از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتزع و به وزارت بهداشت، درمان و آموش پزشکی منتقل می‌شوند. ارکان، ترکیب، وظایف، اختیارات و مسئولیت‌های شورایعالی بیمه سلامت به موجب آیین‌نامه‌ای است که به پیشنهاد تولیت نظام سلامت به تصویب هیأت وزیران می‌رسد.

وکلای ملت با ۱۲۱ رأی موافق، ۱۰۶ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از ۲۶۳ نماینده حاضر در صحن علنی، با این پیشنهاد مخالفت کردند.

 منبع : http://www.fardanews.com/fa/news/611142

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار