ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

هدف دولت جلب رضایت کارگران و تامین حقوق آنهاست :

0

نوبخت در پاسخ به ایلنا:

هدف دولت جلب رضایت کارگران و تامین حقوق آنهاست.

سخنگوی دولت با بیان اینکه هدف ما جلب رضایت کارگران و تامین حقوق آنهاست، گفت: وزارت کار در حال بررسی بازپس‌گیری لایحه اصلاح‌قانون کار است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا ، ظهر امروز نشست خبری سخنگوی دولت در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. در این نشست نوبخت در پاسخ به سوال ایلنا در خصوص احتمال بازپس‌گیری لایحه اصلاح قانون کار گفت: هدف ما جلب رضایت کارگران و تامین حقوق آنها است. در خصوص بازپس گیری این لایحه نیز وزارت کار در حال بررسی آن است و به زودی نتیجه این بررسی‌ها و آخرین اقدامات توسط ربیعی اعلام خواهد شد.

اختصاص ۱۶ هزار میلیارد تومان به ۷ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی نیمه فعال

نوبخت در ادامه این نشست در خصوص آخرین وضعیت اقتصادی کشور گفت: خروج از رکود اقتصادی از برنامه‌های مقطعی دولت بوده و از گذشته استمرار داشته و از دو مسیر این رشد تعقیب می‌شود. اول کمک به بحث خصوصی بدین صورت که ما تا به امروز به ۷ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی نیمه فعال، ۱۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات اختصاص داده‌ایم تا بتوانند دوباره فعالیت خود را از سر بگیرند. دوم آنکه طرح‌های دولتی را با تخصیص اعتبار لازم به اتمام برسانیم.

سخنگوی دولت ادامه داد: بنا بر گزارشی که دیروز به من داده شد، مبلغ ۱۳ هزار و ۶۴۵ میلیارد تومان از طریق نظام بانکی تا تاریخ ۶ دیماه به ۱۹ هزار و ۵۰۹ واحد تولیدی اعطا شده و در طرح‌های عمرانی نیز تا روز گذشته ۳۳ هزار میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی دولت پرداخت شده که شامل ۴۶ طرح بوده که آن‌ها نیز تا پایان دولت یازدهم به اتمام خواهد رسید.

او  با اشاره به رشد اقتصادی کشور ادامه داد: ما موفق شدیم در ۶ ماهه اول امسال شاهد رشد ۶.۵ درصدی با نفت و ۴.۵ درصدی بدون نفت داشته باشیم که در بخش رشد نفتی ۶ درصد در گروه کشاورزی ۱.۹ درصد صنعت و ۵ درصد در گروه خدمات بوده است.

جذب نزدیک به ۱۲ میلیارد دلار سرمایه خارجی در پسابرجام

رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به سرمایه‌گذای خارجی که در این مورد صورت گرفته است، گفت: بر اساس گزارش سازمان سرمایه‌گذاری خارجی از زمان شروع دولت یازدهم تا بیستم دیماه سال گذشته که زمان اجرایی شدن برجام است برای ۱۰۸ طرح تولیدی ۵ میلیارد و ۲۱۱ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد.

او ادامه داد: از اول دیماه سال گذشته تا اول دیماه امسال برای ۱۱۳ طرح ۱۱ میلیارد و ۸۰۲ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی جذب شده که این امر نشان می‌دهد برجام چه تاثیری در جذب سرمایه‌گذاری خارجی داشته و انتظار داریم این فرآیند جهشی با سرعت بیشتری در ما ه‌های بعد ادامه پیدا کند.

منبع :

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار