ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

رشوه‌گیری در نهادهای کشور و قوه قضائیه وجود دارد :

0

دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

رشوه‌گیری در نهادهای کشور و قوه قضائیه وجود دارد .

دادستان کل کشور گفت: قطعاً ارتشا در قوه قضائیه، همچنین بخش‌های دولتی و خصوصی وجود دارد. هرجایی که مورد بررسی قرار می‌گیرد ردی از این مسئله دیده می‌شود و همه باید کمر همت ببندیم تا با این مسئله برخورد کنیم. قوه قضائیه هم قطعاً در هر کجا که آن را مشاهده کند، با این مسئله برخورد و رسیدگی می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام جعفر منتظری در حاشیه نشست با اعضای اتاق بازرگانی تهران در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در مورد ارسال شکایت مطهری از دادستان مشهد به دادگاه ویژه روحانیت و اینکه آیا این دادگاه صالح است، عنوان کرد: این شخص تحصیلات حوزوی و معمم بودن را دارد و فعلا در دادستانی لباس روحانیت نمی‌پوشد اما دادگاه صالح برای رسیدگی به شکایت از او دادگاه ویژه روحانیت است.

دادستان کل کشور در پاسخ به سوالی در مورد اینکه قوه قضائیه چه کارهایی می‌تواند برای بهبود وضع اقتصادی انجام دهد گفت: مسائل اقتصادی جزو مهم‌ترین مسائل کشور است و باید تمام دستگاه‌ها توان خودشان را متمرکز حل این مشکلات کنند تا بتوانیم وضعیت اقتصادی مردم را بهبود بخشیم. بعد از شنیدن حرف‌های فعالان اقتصادی در این جلسه و اعلام مشکلاتی که از جانب آنها شد باید بگویم که برخی از این مسائل و مشکلات مربوط به قوه قضائیه می‌شود و من وعده دادم که با هماهنگی‌هایی که صورت می‌گیرد این مشکلات را حل کنیم.

او افزود: دادستانی به جهت نظارت به حقوق عامه وظیفه رسیدگی به این مسائل را دارد و بنده معاون اقتصادی دادستانی کل کشور را موظف می‌کنم که به این مسائل رسیدگی کند و سعی می‌کنیم که در قوه قضائیه با سایر قوا تعامل کنیم تا این مشکلات حل شود. اتاق بازرگانی حلقه خوبی برای اتصال بخش دولتی، بخش خصوصی، دولت و قوه قضائیه است و می‌تواند در حل این مشکلات ما را یاری کند.

دادستان کل کشور در پاسخ به سوالی در مورد اهم پرونده‌های اقتصادی که در حال رسیدگی است گفت: اهمیت پرونده‌هایی که در حوزه اقتصادی در حال رسیدگی است به جهت میزان سوءاستفاده و گسترش شمول آنها متفاوت است. پرونده‌های بزرگی که در حوزه اختلاف و سوءاستفاده‌های مالی وجود دارد مانند پرونده پدیده شاندیز و موسسه ثامن‌الحجج در حال رسیدگی است اما متاسفانه قوه قضائیه از لحاظ عِده و عُده، نیروی کافی برای رسیدگی به این پرونده‌ها را ندارد. قوه قضائیه از دولت و سایر سازمان‌های مرتبط درخواست می‌کند که در برنامه ششم توسعه این مسئله در نظر گرفته شود تا بتوانیم سریع‌تر به این مسائل رسیدگی کنیم.

منتظری در پاسخ به سوالی در مورد بحث ارتشا در نهادهای دولتی و عمومی از جمله قوه‌قضاییه گفت: قطعاً این مسئله در قوه قضائیه، همچنین بخش‌های دولتی و خصوصی وجود دارد. هرجایی که مورد بررسی قرار می‌گیرد ردی از این مسئله دیده می‌شود و همه باید کمر همت ببندیم تا با این مسئله برخورد کنیم. قوه قضائیه هم قطعاً در هر کجا که آن را مشاهده کند، با این مسئله برخورد و رسیدگی می کند.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار