ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

هجوم نظامند به کارگران با ادغام صندوق درمان و اصلاح قانون کار :

0

یک عضو هیات اجرایی خانه کارگر غرب تهران مطرح کرد:

هجوم نظامند به کارگران با ادغام صندوق درمان و اصلاح قانون کار .

ایلنا: یک عضو هیات اجرایی خانه کارگر غرب تهران می‌گوید، افکار عمومی را به قدری با بحث عودت یا عدم عودت لایحه اصلاح قانون کار بازی داده‌اند که اهمیت رعایت سه جانبه گرایی به دست فراموشی سپرده شده است.

«حسن کوخواهی»، در گقت و گو با ایلنا، اظهار داشت:‌ این در شان دولت و مجلس نیست که افکار عمومی را بر سر عودت یا عدم عودت لایحه اصلاح قانون کار بازی دهند، چرا که این لایحه بر خلاف قوانین بالادستی است.

کوه خواهی افزود: لایحه اصلاح قانون کار خلاف آزادی‌های به رسمیت شناخته شده در قانون اساسی و ماده ۲۵ و ۷۳ قانون برنامه پنجم توسعه است. از این رو برای خود مجلس نیز بهتر است که این لایحه را به دولت بازگرداند.

کوه خواهی با بیان اینکه تدوین سند کار شایسته و رعایت سه جانبه گرایی بر اساس این دو ماده قانونی ضروری است، تصریح کرد: تا زمانی که سه جانبه گرایی به صورت همه جانبه‌ای مورد توجه قرار نگیرد نباید از اصلاح قانون کار سخن گفت.

این عضو هیات اجرایی خانه کارگر غرب تهران وضعیت فعلی نامطلوب معیشتی کارگران و نبود امنیت شغلی را محصول عدم رعایت سه جانبه گرایی دانست و افزود: اگر کارگران از قدرت چانه زنی برابر با دولت و کارفرمایان برخوردار بودند هم اکنون این لایحه معیوب که تمام جنبه‌های حیات آنها را هدف گرفته است به آنها تحمیل نمی‌شد.

کوه خواهی در ادامه با اشاره به ادغام صندوق درمان سازمان تامین اجتماعی، تصریح کرد: دست اندازی به بخش درمان تامین اجتماعی به صورت هدفمندی دنیال می‌شود و به نظر می رسد که این سیاست وضعیت درمان نیمی از جمعیت کشور را هدف گرفته است.

وی در پایان افزود: در مجموع نارضایتی کارگران به اندازه‌ای است که ادغام صندوق درمان تامین اجتماعی و لایحه اصلاح قانون کار را باید مکمل یکدیگر و یک هجمه سیستماتیک دانست.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار