ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لزوم تعریف دقیق درمان پایه و تکمیلی بازنشستگان:

0

یک فعال صنفی بازنشستگان مطرح کرد؛

لزوم تعریف دقیق درمان پایه و تکمیلی بازنشستگان/ اظهر من‌الشمس است که دولت تخلف کرده .

یک فعال صنفی کارگران بازنشسته می گوید: روشن است که دولت با عدم پرداخت بدهی‌های خود به سازمان تامین اجتماعی مرتکب خلاف شده و علاوه بر این قصد دارد سرمایه‌های کارگران را صرف پیشبرد طرح تحول سلامت کند.

علی دهقانی‌کیا، نایب رئیس کانون بازنشستگان شهرستان تهران در گفتگو با ایلنا با اشاره به تخلفات متعدد دولت در قبال سازمان تامین اجتماعی گفت: سرمایه‌های سازمان تامین اجتماعی از آن بیمه شدگان است اما ساختارمدیریتی آن به شدت ناکارآمد است؛ چرا که از سال ۸۲ مدیریت آن عملا دولتی شده و ۶ نفر از ۹ عضو هیات امنای آن توسط وزیر منصوب می‌شوند.

وی در ادامه به عدم پرداخت مطالبات سازمان اشاره کرد و گفت: دولت با عدم پرداخت بدهی‌های خود مرتکب خلاف شده و این رفتار خلاف قانون فقط محدود به این دولت یا آن دولت نیست؛ بلکه همه دولت‌ها در بیست سال گذشته سهم قابل توجهی در انباشت این بدهی‌ها داشته‌اند.

دهقانی کیا با بیان اینکه در این زمینه هیچ امیدی به دولت فعلی نداریم، ادامه داد: میزان بدهی‌ها تا زمان دولت خاتمی، ۵۶۰۰ میلیارد تومان بود؛ در زمان احمدی‌نژاد به ۶۳۰۰۰ میلیارد تومان رسید، حجم این بدهی‌ها اکنون به ۱۲۰۰۰۰ میلیارد تومان رسیده که این رقم بسیار نگران‌کننده است.

این فعال صنفی بازنشستگان با تاکید بر اینکه ما کارگران قرار نیست به دولت خدمات درمانی بدهیم تصریح کرد: نه تنها با طرح ادغام به شدت مخالفیم، بلکه اظهارات رئیس جمهور مبنی بر لزوم واریز کردن ۹/۲۷ سهم درمان حق بیمه کارگران به یک حساب خاص را غیرقانونی می‌دانیم؛ چرا که براساس همین اظهارات این حساب جداگانه قرار است بخشی از مخارج اجرای طرح تحول سلامت را تامین کند.

نایب رئیس کانون بازنشستگان شهرستان تهران در ادامه بحث به ناکارآمدی خدمات درمانی بیمه شدگان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: تعریف دقیق درمان پایه و درمان تکمیلی یکی از خواسته‌های اصلی بازنشستگان تامین اجتماعی است؛ نه تنها بایستی سطح خدمات درمان پایه ارتقاء یابد، بلکه باید مرز دقیق درمان پایه و تکمیلی مشخص شود و علاوه بر آن، هزینه‌های بازنشستگان و بیمه شدگان در استفاده از درمان غیرمستقیم کاهش یابد.

وی در پایان اظهار داشت: دولت بهتر است به جای کیسه دوختن برای اموال کارگران و بازنشستگان، ابتدا بدهی‌های خود را به سازمان تامین اجتماعی بپردازد و سپس، اجازه دهد که خود بیمه شدگان مدیریت اصلی این سازمان را در دست بگیرند.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار