ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

طرح اصلاح ترکیب شورای عالی کار به نفع کارگران:

0

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با تسنیم خبر داد:

طرح اصلاح ترکیب شورای عالی کار به نفع کارگران.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه به دنبال ایجاد تعادل در ترکیب شورای عالی کار هستیم افزود:در صورتی که بخواهیم جزئیات لایحه اصلاح قانون کار را بررسی کنیم، تعادل در ترکیب شورای عالی کار را در نظر می گیریم.

سلمان خدادادی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درباره اینکه برخی از نمایندگان کارگری معتقد هستند که با اصلاح قانون کار ترکیب شورای عالی کار عوض می شود گفت: کمیسیون اجتماعی به این موضوع توجه دارد به همین دلیل قصد دارد جلسات متعددی برای بررسی لایحه اصلاح قانون کار برگزار کند تا نظر کارگران، کارفرمایان و کمیسیون بررسی شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ترکیب فعلی به نفع کارگران نیست گفت: البته  نظر کمیسیون اجتماعی در این خصوص با نظر نمایندگان و تشکل‌های کارگری مشترک است، بنابراین درصورت امکان در قانون جدید کار که در حال حاضر لایحه اصلاح آن درحال بررسی است این موضوع را مطرح کرده و ترکیب شورای عالی کار را به نفع کارگران تغییرمی دهیم.

وی با بیان اینکه حضور تعداد کمی از نمایندگان کارگری در شورای عالی کار به نفع کارگران نیست بیان کرد:درصورت ورود به جزییات لایحه بحث ترکیب شورای عالی کار نیز مورد بررسی قرار می گیرد، زیرا تصمیمات شورای عالی کار به دلیل ترکیب نامناسب آن و حضورتعداد کمی از نمایندگان کارگری هیچ گاه به نفع کارگران نیست.

خدادادی با بیان اینکه در  ترکیب شورای عالی کار باید تعادل ایجاد شود افزود: در صورتی که بخواهیم دربررسی جزئیات لایحه اصلاح قانون کار به بررسی بپردازیم حتما این موضوع را در نظر می گیریم که ترکیب شورای عالی کار متعادل باشد و سهم رأی کارگران از دیگر شرکای اجتماعی کمتر نباشد.

منبع : https://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/09/30/1272844

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار