ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

سیاست‌گذاری‌های حوزه اشتغال باید تقویت شود :

0

دبیر اجرایی خانه کارگر لرستان مطرح کرد؛

سیاست‌گذاری‌های حوزه اشتغال باید تقویت شود .

دبیر اجرایی خانه کارگر لرستان معتقد است که سیاست‌گذاری‌های حوزه اشتغال، باید به گونه‌ای تدوین شود که قوانین حمایتی محو یا کمرنگ نشوند.

«علی اصغر شهبازی»، دبیر اجرایی خانه کارگر لرستان در گفتگو با ایلنا، اظهار داشت: قانون کار یک قانون حمایتی است لذا نمی‌توان بدون درنظر گرفتن این حمایت‌‌ها به سیاست‌گذاری در حوزه اشتغال پرداخت.

شهبازی با بیان اینکه لایحه اصلاح قانون کار مواد حمایتی موجود در آن را محو کرده است، تصریح کرد: تدوین‌کنندگان این لایحه به امنیت شغلی و معیشتی کارگران بی‌توجه بوده‌اند؛ چراکه اگر توجه کافی در این زمینه وجود داشت امروز شاهد لایحه‌ای بودیم که چتر حمایت‌های اجتماعی را گسترده‌تر می‌کرد.

دبیر اجرایی خانه کارگر لرستان برای نمونه به اصلاح مواد ۷، ۴۱ و ۲۷ اشاره کرد و افزود: بدون این مواد حمایتی دیگر قانون کار معنا نخواهد داشت؛ چراکه کارگر به این امید کار می‌کند که امنیت شغلی و معیشت‌اش پابرجا باشد.

شهبازی در ادامه به قربانی شدن امنیت شغلی کارگران کشور برای حفظ امنیت سرمایه اشاره کرد و افزود: ایردای ندارد که دولت به دنبال تقویت سرمایه‌گذاری باشد اما نمی‌بایست در این راه از قانون کار مایه بگذارد چراکه بدبین‌ترین نگاه‌ها هم قانون کار را جز موانع اصلی ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری نمی‌داند.

شهبازی افزود: البته بسیاری از سرمایه‌گذاری‌ها منجر به ایجاد شغل نشده است؛ بلکه به علت هدر دادن منابع بانکی سبب شده این اصلیترین تهدید در اقتصاد کشور است.

دبیر اجرایی خانه کارگر لرستان در پایان اظهار امیدواری کرد که نگاه‌های یکجانبه‌گرا به حوزه حمایتی‌های پایان یابد و عمل به قانون سرلوحه کار باشد.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار