ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تبدیل ارز در خودپردازهای بانک ملی عملیاتی می شود:

0
تا پایان سال جاری:

تبدیل ارز در خودپردازهای بانک ملی عملیاتی می شود.

یک مقام مسئول بانک ملی ایران از عملیاتی شدن تبدیل ارز در خودپردازهای این بانک تا پایان سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)،مسعود خاتونی در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران با تاکید بر اینکه نگرانی از بابت موجودی اسکناس خودپردازها در ایام پایانی سال وجود ندارد، گفت: در ایام پایانی سال نگاه مردم به عملیات مالی و رفتار آنها در بازار تغییر می کند و عملیات پولی آنها افزایش می یابد که بر این اساس آمادگی از بابت تامین اسکناس مورد نیاز مردم در پایان سال وجود ندارد.
معاون بانک ملی در پاسخ به سوال مهر افزود: ترافیک عملیاتی در خودپردازها در ایام پایانی سال افزایش می یابد و تلاش بر این است که کار به بهترین شکل پیش رود. بر همین اساس تمام دستگاههای خودپرداز به صورت لحظه ای و آنلاین چک می شوند اگر وجوه و موجودی آنها کاهش یابد به سرعت جبران خواهد شد.
وی تصریح کرد: البته علیرغم تمامی تمهیداتی که در این ایام اندیشیده می شود ممکن است به دلیل بار اضافی که به یک دستگاه وارد می شود مشکلاتی هم بروز کند اما به سرعت رفع می شود.
خاتونی از وجود هفت هزار دستگاه خودپرداز این بانک در سراسر کشور خبر داد و در پاسخ به پرسشی مبنی بر تبدیل ارز در دستگاههای خودپرداز گفت: زمانی که مسافران وارد ایران می‌شوند تدابیری تا پایان سال اندیشیده خواهد شد که بتوانند ارزهای رایج اصلی را به دستگاه تحویل داده و کارت عضو شتاب دریافت کنند و تا زمانی که در ایران حضور دارند نیاز به حمل پول به صورت فیزیکی نداشته باشند.
وی ادامه داد: این امر امنیت را برای مسافران بالا می برد و بعد از آن در زمان خروج از کشور می توانند کارت را در فرودگاه تحویل داده و ارز معادل موجودی آن را دریافت کنند.
به گفته خاتونی، تبدیل ارز در خودپردازهای این بانک تا پایان سال عملیاتی خواهد شد.

منبع : http://banker.ir/news/179182

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار