ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بالابودن تورم مرگ فقرا و جشن اغنیا و ثروتمندان را به دنبال دارد :

0

رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی مازندران:

بالابودن تورم مرگ فقرا و جشن اغنیا و ثروتمندان را به دنبال دارد .

ایلنا: گردهمایی بازنشستگان و مستمری بگیران رستمکلا و گرجی محله امروز به میزبانی کانون بازنشستگان رستمکلا و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در تالار کوثر رستمکلا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران  در این گردهمایی بازنشستگان را گنجینه ارزشمند جامعه کارگری برشمرد و اظهار کرد: اساس استقلال کشور و هدایت پیامبرگونه امام بر حمایت از محرومان، مستضعفان و پابرهنگان است و موازین حکیمانه و امام گونه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در همین راستا است که می فرمایند ” من یک تار موی کوخ نشینان را به دنیایی از کاخ نشینان عوض نمی کنم.

نصراله دریابیگی با بیان اینکه برگزاری این گردهمایی ها ، تجمعات ، سخنرانی ها صرفا تشریفات است، افزود: دولتمردان باید به طور موثر و جدی از کارگران و بازنشستگان  حمایت کنند.

وی با اشاره به روز ملی و جهانی کارگر ادامه داد: در آن روز ، تعداد زیادی از کارگران ، جانشان را به خاطر حکومت فاشیستی و ظالمانه آمریکا از دست دادند که در پی آن  امام فرمود” روز کارگر صرفا یک تشریفات است  و در حقیقت هر روز ، روز کارگر است” در واقع منظور این است اقدامات اساسی  برای رفع مشکلات جامعه کارگری انجام شود.

رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی مازندران  خاطر نشان کرد: بانک رفاه متعلق به تامین اجتماعی و سهام ۱۰۰ درصدی آن برای کارگران است.
دریابیگی عدالت اجتماعی و تقسیم عادلانه ثروت را شعار انقلاب ، اهداف و نصایح امام و رهبری برشمرد و افزود: تحریم خبیثانه ، تحمیل سیاست های غلط به کشور که بسیاری از کارگران  بازخرید شدند ، بالابودن تورم که مرگ فقرا و جشن اغنیا و ثروتمندان را به دنبال دارد، پایین بودن رشد اقتصادی در دولت های گذشته و مواردی دیگر مشکلات فراوانی را برای بازنشستگان ایجاد کرد.
وی با بیان اینکه ۶۰ درصد بازنشستگان مازندران حداقل دستمزد را دریافت می کنند، ادامه داد: از مسئولین تامین اجتماعی انتظار داریم درمان مستقیم بازنشستگان را تقویت ، رایگان  و به معیشت و حقوق آنان رسیدگی کنند.
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: هر چند بازار در شرایط فعلی به ثباتی رسید اما کارگران و بازنشستگان این ثبات را احساس نمی کنند مگر قدرت خریدشان ارتقا یابد.
دریابیگی وحدت و انسجام را امتیاز بزرگ چنین گردهمایی هایی برشمرد  و توجه و پیگیری نمایندگان مازندران به معیشت ، درمان  و حمایت از تامین اجتماعی در راستای کمک به کارگران و بازنشستگان را خواستار شد.
وی با بیان اینکه  ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در دولت های گذشته به ناحق به وزارت بهداشت هبه شد ، ادامه داد: در سایه ولایت ، انسانیت، ارزش ها و آرمان های جمهوری اسلامی از حقوق کارگران دفاع و اختلافات قومی ، قبیله ای و جناحی را باید کنار بگذاریم  و در سایه اسلام به فکر معیشت کارگران و بازنشستگان باشیم.
منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار