ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

فساد اقتصادی مادر همه فسادها است:

0
دبیر کل انجمن حسابداری ایران گفت: فساد اقتصادی مادر همه فسادها است و مبارزه با آن کار سیاسی نیست.

ناصر پرتوی رئیس هیأت مدیره و دبیرکل انجمن حسابداری ایران امروز در همایش سالانه انجمن حسابداری ایران با موضوع نظارت و انضباط مالی که در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، با اشاره به اینکه این انجمن ۵۵۰۰ عضو از بالاترین رده حسابداری و حسابرسی دارد، اظهار داشت: چیستی، چرایی، چگونگی و مبارزه با آن ۴ محور اقتصاد است، اقتصاد نوعی هنجارشکنی از هنجارهای قانونی و اخلاقی بوده و دلیل اشاعه آن نبود ساختارهایی شفاف است.

دبیرکل انجمن حسابداری ایران با بیان اینکه شفافیت یعنی اینکه اطلاعات مهم، مفید و مؤثر باید در اسرع وقت به اطلاع عموم رسانده شود، تصریح کرد:  شفافیت به معنای عریان‌سازی نیست، بلکه اول مسئله شفافیت بوده و پیش‌نیاز مبارزه با فساد همین پاسخ‌گویی و شفاف‌سازی است.

پرتویی با تأکید بر اینکه فساد اقتصادی مادر همه فسادها است، عنوان کرد: مبارزه با آن کار سیاسی نیست و نیاز به شعار و هیاهو ندارد، بلکه کار حرفه‌ای است که متخصصان حسابدار متقبل می‌شوند.

وی افزود: مبارزه با فساد پس از وقوع نیست و نباید باشد، زیرا انگیزه مردم کاهش می‌یابد باید قبل از وقوع مبارزه کرد و این موضوع با ساختار عملی و نه شعار و صحبت فراهم می‌شود.

دبیرکل انجمن حسابداری ایران تصریح کرد: بستر را برای فساد فراهم کردیم و سپس جرم را تعیین می‌کنیم در حالی که باید راه فساد مسدود شود.

منبع : http://1000site.ir/home/frame/918/http://www.asianews.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار