ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

استقبال بخش خصوصی از حذف صفر پول ملی:

0
در گفتگو با مهر مطرح شد:

استقبال بخش خصوصی از حذف صفر پول ملی.

رئیس کنفدراسیون صادرات ایران با اشاره به اینکه حذف صفر ، پول ملی را ارزشمند می کند، گفت: دولت می تواند با توجه به کاهش تورم، در آینده نزدیک مابقی صفرها را هم حذف کند.

محمد لاهوتی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به تاثیر حذف یک صفر از پول ملی، گفت: معتقدم که حذف صفر، موجب تقویت بخشیدن به ارزش واحد پولی شده و یک گام به سمت ارزشمند کردن پول ملی است.

وی با بیان اینکه البته در دولت قبل برنامه‌هایی برای حذف سه صفر مطرح بود، اظهار داشت: امروز دولت حذف یک صفر را تصویب کرده و می تواند با توجه به کاهش تورم در کشور و ایجاد ثبات اقتصادی بیشتر در آینده نزدیک، مابقی صفرها را نیز حذف کند.

رئیس کنفدراسیون صادرات ایران با اعلام اینکه این ارقام واحد پول ملی را ارزشمند می‌کند، اظهار داشت:  به شرط آنکه تورم به ۵ درصد برسد و ثبات داشته باشد، پول ملی ارزشمند می شود در غیراینصورت تاثیری ندارد.

لاهوتی با تاکید بر اینکه حذف صفر تاثیری بر صادرات و تجارت خارجی ندارد، گفت: اما فضای روانی خوبی در کشور به وجود می آید مبنی بر اینکه ارزش پول ملی افزایش یافته است.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با اشاره به اینکه یکی دیگر از تبعات حذف صفر این است که این عددها کوچکتر شده و محاسبات با سهولت بیشتری انجام می گیرد، ادامه داد: ریال علیرغم اینکه واحد رسمی پول بود اما از طرف مردم، هیچگاه پذیرفته نشد و لفظ «تومان» همواره مورد استفاده قرار می گرفت که خوشبختانه این اصلاحی بود که از سوی دولت انجام گرفت.

نوشین قدم آهاری

منبع : http://www.mehrnews.com/news/3843963

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار