ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اجرای ناقص مشکل قانون کار است :

0

مسئول کانون شوراهای اسلامی کار شرق تهران:

اجرای ناقص مشکل قانون کار است .

ایلنا: یک فعال کارگری با بیان اینکه با اصلاح طرح قانون کار در جهت تقویت حمایت‌های اجتماعی از کارگران مخالف نیستیم، عنوان کرد ازدولت تدبیر و امید انتظار نداشتیم که چنین قانونی را به مجلس بفرستد.

ولی اللـه طارانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: اصلاح قانون کار اگر به معنای واقعی کلمه انجام بشود، اتفاق خیلی مثبتی است.

او بابیان اینکه بازنگری قوانین باید به نفع کارگران و نه در جهت ضرر آنها باشد، افزود: قانون کار فعلی چه مشکلی غیر از اجرای ناقص داشت که اینطور دولت و مجلس به دنبال اصلاح آن هستند؟

طارانی با اشاره به اینکه از مجموع ۲۰۳ ماده قانون کار تنها ۳ ماده آن به نفع کارگر است، اظهار داشت: این حمایت هم در جهت ماهیت حقوقی قانون کار است و بنابراین از بین بردن به معنای اصلاح نیست و باید اقداماتی جهت حمایت از کارگران انجام شود.

این فعال کارگری در پایان گفت: اگر این اتفاق در زمان محمود احمدی نژاد انجام می شد، تعجب نمی کردیم اما در دولت تدبیر و امید که وزیر کار هم از بدنه کارگری است، باعث ناراحتی کارگران شد.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار