ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بررسی مجدد لایحه اصلاح قانون کار به زودی:

0

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت وگو با تسنیم:

قانون کار از دستور مجلس خارج نشده/ بررسی مجدد لایحه اصلاح قانون کار به زودی.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه این هفته یا هفته بعد لایحه اصلاح قانون کار در مجلس بررسی می شود گفت: از نمایندگان کارگران و کارفرمایان و دولت درخواست کردیم تا پیشنهادات خود را به صورت مکتوب به مجلس ارسال کنند.

سلمان خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،با بیان اینکه قانون کاراین هفته یا هفته بعد در دستور کار کمیسیون قرار می گیرد گفت:دولت باید درخواست بازگشت لایحه را به مجلس به صورت کتبی یا شفاهی داشته باشد. هنوز از سوی دولت درخواستی مبنی بر بازگشت قانون کار به دولت نبوده است.

وی ادامه داد: بررسی قانون کار هنوز درمجلس متوقف نشده است، در جلسه ای که این قانون را بررسی کردیم هر سه تشکل کارگری حضور داشتند، اکنون در کمیته های تخصصی بررسی لایحه قانون کار در جریان است. در همین زمینه مقرر شده است نظر کارشناسی چندین دانشگاه مورد بررسی قرار گیرد.

خدادادی  با بیان اینکه از نمایندگان کارگران،کارفرمایان و دولت درخواست کردیم تا نظرات خود را به صورت مکتوب در راستای اصلاح قانون کار ارائه دهند گفت:باز هم  هنگام مشخص شدن زمان دقیق برای بررسی قانون کار در مجلس از کمیسیون دعوت خواهیم کرد.

وی درباره اختلاف‌نظرهای جدی در زمینه بررسی لایحه در کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: پس از بررسی تمام جوانب و پیشنهادات سازنده موجود در شرایطی مطلوب بین نمایندگان رأی گیری می شود و هر فردی پیشنهادات دقیقی داشته باشد برای تصویب روی آن پیشنهاد فکر می کنیم .

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی این است که منافع ملی و همچنین قشر زحمتکش کارگر که با عنوان بخش مولد جامعه فعالیت می‌کنند تأمین شود تا مشکلاتی در آینده به لحاظ امنیت شغلی و سایر موارد لازم پیش نیاید. اصلاح قانون کار از دستور کار مجلس خارج نشده است و چنین امکانی وجود ندارد. در حال حاضر هم بررسی این قانون در کمیته های تخصصی در حال انجام است.

منبع : https://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/09/07/1251689

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار