ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

همه دنیا روی انتصاب مدیران دوتابعیتی حساسند:

0

فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:

همه دنیا روی انتصاب مدیران دوتابعیتی حساسند/ تحقیق و تفحص از آن‌ها به‌خاطر صیانت از امنیت ملی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برخی از مناصب و سمت ها مربوط به مسائل مراقبتی و صیانتی است و باید برخی اصول حاکمیتی درآن رعایت شود که اهمیت تحقیق و تفحص از مدیران دو تابعیتی نیز به این مسئله برمی گردد.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اهمیت موضوع مدیران دوتابعیتی، اظهار داشت: در تمام دنیا نسبت به موضوع مدیران دو تابعیتی و چند تابعیتی حساسیت وجود دارد البته این مسئله به این معنا نیست که مدیران دو یا چند تابعیتی نتوانند هیچ سمتی در هیچ‌یک از سازمان‌ها و ارگان‌ها داشته باشند.

وی افزود: برخی از مناصب و سمت‌ها مربوط به مسائل مراقبتی و صیانتی است و باید برخی اصول حاکمیتی درآن رعایت شود که اهمیت تحقیق و تفحص از مدیران دو تابعیتی نیز به این مسئله برمی‌گردد.

فلاحت‌پیشه تصریح کرد: علی‌رغم آنکه موضوع تحقیق و تفحص از مدیران دو تابعیتی در کمیسیون امنیت ملی رأی نیاورد اما شاهد بودیم که در صحن علنی مجلس با رأی بالایی تصویب شد دلیل آن‌هم وجود حساسیتی است که این مسئله دارد. معتقدم تحقیق و تفحص دراین‌باره به معنای محدود کردن تصدی حوزه‌های مدیریتی در دستگاه‌های مختلف نیست بلکه به معنای دقت و صیانت بیشتر در این حوزه است. به‌هرحال تابعیت مهم‌ترین علقه ملی بوده که افراد می‌توانند آن را داشته باشند. اگر شخصی علی‌رغم تابعیت کشورش، تابعیت کشور دیگری را بپذیرد به همان میزان ممکن است با رفت‌وآمد زیاد با کشور میزبان و کشور تبعه دوم، منافع ملی کشورش را مورد خدشه قرار دهد. اینها همگی عواملی است که موجب می‌شود در ایران به این مسئله دید صیانتی داشته باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان در واکنش به اظهارات اخیر وزیر اطلاعات مبنی براینکه در حال حاضر تنها یک مدیر دوتابعیتی داریم، خاطرنشان کرد: در کشور وزارت اطلاعات مسئولیت اصلی مدیران دو تابعیتی را برعهده دارد ضمن احترامی که برای همکارانمان قائل هستیم اما در عین حال باید نظر وزارت اطلاعات را در اینجا فصل الخطاب قرار دهیم ضمن اینکه مسئولیت این موضوع برعهده وزارت اطلاعات خواهد بود.

منبع : http://www.snn.ir/detail/News/561979/186

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار