ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اظهار تاسف مدیرکل امور بانوان گیلان از برخورد با بانوی دست فروش:

0

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با اشاره به خبر برخورد نامناسب مامور خاطی شهرداری فومن با بانوی دست فروش گیلانی، اظهار کرد: این اقدام با یک شهروند آن هم یک مادر بسیار موجب تاسف شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان گفت: این اتفاق هراز چندگاهی در گوشه و کنار شهرها و استان‌ها شنیده می شود که ماموران شهرداری برای برطرف کردن سد معبر و راحتی سایر شهروندان متاسفانه در شیوه برخورد دچار خطاهای دردناک می شوند.

فاطمه رفیعی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با تاکید بر این‌که رعایت قانون و حقوق شهروندی بر همه آحاد مردم در هر پست و رده ای برای حفظ سلامت جامعه لازم و ضروری است،تصریح کرد:هر سیستم موظف است آموزش های لازم مهارت ارتباط و برخورد با مردم را جزء دستور کار خود قرار داده و مامورین خود را در اجرای فرامین سیستم آماده کند.

رفیعی با تاکید بر این‌که نوع‌دوستی، احترام متقابل و رعایت اخلاق شرط انسانی و جزء باورهای اعتقادی و دیرینه ماست، تاکید کرد: بر ما چه شده است که شاهد این‌گونه اتفاقات و برخوردهای نامناسب در سطح شهر و محله و … هستیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان گفت: چرا آستانه تحمل ما این‌گونه دچار ضعف شده که از یک طرف قانون را زیر پا می‌گذاریم و از طرف دیگر در اجرای یک قانون به راحتی کنترل خود را از دست داده و این‌گونه رفتار نسنجیده و خطا را مرتکب می شویم، عقل و منطق و اخلاق به راحتی در این صحنه ها قربانی می‌گردند و عصبیت ها قوت می گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بر تمامی طبیبان و متفکران و دردمندان منصف جامعه فرض است چاره ای اندیشیده و گفتمان رعایت و پایبندی به اخلاق و قانون را جدی گرفته و عمومیت بخشیم تا فرصت ها را از دست ندهیم چرا که باید در محضر الهی پاسخگو باشیم.

منبع : http://isna.ir/news/95082920187

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار