ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

الزام کارفرمایان به بیمه کارگران :

0
مدیرکل سازمانهای کارگری و کارفرمایی با تاکید بر الزام کارفرمایان به بیمه کارگران، از بازرسی‌های میدانی و تصادفی از کارگاهها و برخورد با کارفرمایان متخلف خبرداد.
دلاور نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: تمام کارفرمایان مکلف به بیمه کارگران خود از همان روز نخست فعالیت کاری هستند و در این زمینه‌ بازرسی‌های لازم انجام می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه اداره کل «بازرسی کار» وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت میدانی و تصادفی ضمن بازدید از کارگاه‌ها، وضعیت بیمه کارگران را نیز بررسی می‌کند افزود: در صورت مشاهده فعالیت کارگری بدون بیمه در یک کارگاه، در مرحله اول به کارفرما هشدار داده می‌شود و در صورت ادامه تخلف، تصمیمات لازم از سوی اداره بازرسی برای برخورد با کارفرمای متخلف گرفته می‌شود.
مدیر کل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی وزارت کار، بیمه را از الزامات حداقلی کارگران عنوان کرد و گفت: تلاش ما این است تشکل‌های کارگری و کارفرمایی همسو با یکدیگر و در جهت تقویت منافع یکدیگر فعالیت کنند.
نظری، توسعه علمی و کیفی تشکل‌های صنفی در حوزه اشتغال و تصمیم گیری‌های کارآفرینی را از برنامه‌های اداره کل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی وزارت کار عنوان کرد و گفت: پیش از دولت یازدهم تعداد این تشکل‌ها حدود ۷ هزار و۹۰۰ واحد بود که اکنون این میزان به حدود ۱۲ هزار تشکل رسیده است.
وی در بخش دیگری از اظهاراتش به لایحه اصلاح قانون کار اشاره کرد و گفت: این لایحه در دولت قبل تهیه شده و دولت فعلی هیچ نقشی در تهیه آن نداشته و تمام تلاش دولت و مجلس تامین نظر کارگران و کارفرمایان به عنوان ذی‌نفعان قانون کار است.
مدیر کل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه قرار نیست عین لایحه فعلی تبدل به قانون شود گفت: به کارگران عزیز اطمینان می‌دهیم که منافع آنها در قانون کار رعایت شود، بنابراین نباید از این بابت نگران باشند.
منبع : http://tabnak.ir/fa/news/641862

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار