ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

دست اندازی به اموال کارگران با تعریف اختیارات فراقانونی :

0

یک فعال صنفی کارگری:

دست اندازی به اموال کارگران با تعریف اختیارات فراقانونی.

ایلنا: دبیر اجرایی خانه کارگر تهران می‌گوید اموال کارگران در سازمان تامین اجتماعی متعلق به خود آنها است و دولت نمی‌تواند با اختیارات فرا قانونی به آن دست اندازی کند.

«اسماعیل حق پرستی» در گفتگو با ایلنا با اعلام این مطلب اظهار داشت: جایگاه جامعه کارگری در سال‌های گذشته با دخالت‌ دولت‌ها تضعیف شده است که نمود آن را می‌توان در پایین آمدن قدرت چانه زنی کارگران دید.

حق پرستی پایین آمدن قدرت چانه زنی کارگران را زمینه ساز دست اندازی دولت ها به اموال  کارگران در سازمان تامین اجتماعی دانست

وی افزود:  هویت سازمان تامین اجتماعی در استقلال آن تعریف می‌شود اما هر دولتی در ابتدای کارش سهمی برای خود از اموال بیمه شدگان تعریف می‌کند و سپس برای تکمیل این فرآیند اقدام به نفوذ در سازمان تامین اجتماعی می‌کند.

دبیر اجرایی خانه کارگر تهران ادغام صندوق درمان تامین اجتماعی در طرح تحول سلامت را نیز در این راستا دانست و افزود: دولت به منظور جلوگیری از شکست کامل طرح تحول سلامت به صندوق درمان تامین اجتماعی چشم دارد.

حق پرستی افزود: طرح تحول سلامت مبنایی برای ایجاد تحول در نظام سلامت کشور ندارد و تنها موجب شده که تعرفه‌های درمان به صورت سرسماوری افزایش یابد.

دبیر اجرایی خانه کارگر تهران با تاکید بر اینکه جامعه کارگری در مقابل دست اندازی دولت و وزارت بهداشت به منابع درمانشان سکوت نخواهند کرد، گفـت: همین حالا نیز اعتماد جامعه کارگری به رویکردهای دولت خدشه دار شده است.

وی در پایان افزود: بهتر است که دولت در ماه‌های باقی مانده با پایان عمر ۴ ساله اش تصویری بهتری از خود برای جامعه کارگری ایجاد کند در غیر این صورت جامعه  ۴۰ میلیون نفری کارگران کشور صدای اعتراض خود را رساتر از گذشته به گوش‌ها می رساند.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار